Magento otrzymuje nowe narzędzie wspierające korzystanie z reklam Google Shopping
Na konferencji Magento Imagine firma Adobe ogłosiła dwie nowe usługi wspomagające sprzedawców internetowych w poszerzaniu zasięgu – Magento Google Shopping ads Channel i Magento Amazon Sales Channel extension.
Adobe twierdzi, że te zintegrowane funkcje umożliwią małym i średnim firmom lepsze zorganizowanie user experience na wszystkich swoich kanałach.
Czym jest Magento Google Shopping ads Channel?
Docieranie do klientów w sieci Google odgrywa znaczącą rolę w pobudzaniu wzrostu i zwiększaniu zasięgu dla każdej firmy. Jednak dla wielu handlowców, zarówno dużych, jak i małych, optymalizacja reklamy Google może stanowić wyzwanie ze względu na różne czynniki operacyjne, takie jak:
- integracja danych
- brak dedykowanej wiedzy specjalistycznej w firmie
- niewystarczające gotowe rozwiązania, które nie spełniają unikalnych potrzeb biznesowych
Dzięki Google Shopping ads Channel sprzedawcy mogą bezproblemowo połączyć swój sklep Magento zarówno z Google Merchant Center, jak i Google Ads, aby uprościć zarządzanie kampanią z poziomu administratora Magento.
Po połączeniu przez Google Shopping ads Channel wszystkie funkcje reklamowe w sieci Google są kreowane, utrzymywane i wspierane przez Magento, zapewniając rozszerzoną funkcjonalność i skuteczną reklamę sprzedawcom za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
Google Shopping ads Channel jest dostępny dla Magento Commerce i Magento Open Source w wersjach 2.2 i 2.3 w formie bezpłatnego rozszerzenia w Magento Marketplace. Rozszerzenie to jest dostępne na całym świecie.
Korzyści Magento Google Shopping ads Channel
Jakie są główne korzyści nowego narzędzia?
- Łatwe zarządzanie z poziomu Magento
Kampanie da się łatwo konfigurować i uruchamiać z poziomu admina sklepu Magento.
- Łatwe tworzenie reklamy z kampaniami Google Smart Shopping
Za pośrednictwem administratora Magento można za pomocą kilku kliknięć stworzyć kampanię Smart Shopping i pozwolić uczącemu się maszynowo algorytmowi zrobić resztę.
- Świetne ROI
Kampanie Smart Shopping automatycznie optymalizują oferty, odbiorców i produkty, aby pomóc w osiągnięciu jak największej wartości konwersji dla danego budżetu. Budżet i reklamowane produkty da się zmienić w dowolnym momencie. Samą wydajność kampanii można kontrolować za pomocą intuicyjnych raportów.
- Płynne połączenie sklepu z Google Merchant Center i Google Ads
Poprzez Magento możesz bezproblemowo utworzyć swoje konto w Google Merchant Center i skonfigurować katalog Magento tak, aby spełniał wymagania Google w zakresie danych. W miarę upływu czasu można modyfikować swoje ustawienia.
Podsumowanie
Jak zaznacza Adobe:
Celem nowego rozszerzenia jest ułatwienie optymalizacji wydatków reklamowych Google w celu zwiększenia zasięgu i konwersji przy jednoczesnym wyeliminowaniu złożoności związanego z nimi przepływu pracy poprzez przeniesienie wszystkiego na jedną platformę. Naszym celem jest udzielenie pomocy handlowcom w oszczędzaniu czasu i pieniędzy potrzebnych do udoskonalenia bardziej krytycznych aspektów ich zakupów u klientów.
Rozszerzenie jest dostępne tutaj. Niemniej jednak w czasie publikacji tego artykułu początkowi użytkownicy skarżą się na pewne błędy w jego funkcjonowaniu. Adobe pracuje nad usunięciem tych komplikacji.
Poznaj ofertę MAYKO na pozycjonowanie sklepów Magento – KLIKNIJ!
Komentarze