
Największe wzrosty/spadki SEO – MARZEC 2019
W marcu byliśmy świadkami dużego update w algorytmie Google. Jakie to miało przełożenie na widoczność poszczególnych serwisów w Google? Zapraszam do analizy największych wzrostów i spadków SEO w marcu.
Ranking SEO – MARZEC 2019
Tabela domyślnie sortowana jest od największego wzrostu procentowego ruchu. Wszystkie kolumny można sortować i po zastosowaniu np. sortowania wg „Szacunkowy ruch” + dodatkowo po zastosowaniu filtra „Kategoria”, możemy zobaczyć TOP10 w danej branży jeżeli chodzi o szacunkowy ruch z naturalnych wyników Google.
File "/var/www/clients/client4/web8/web/wp-content/uploads/2019/04/Widoczność-domen-3.xlsx" does not exist.
Krótka analiza
Na pierwszy rzut możemy zauważyć bardzo duże wzrosty poszczególnych serwisów. Pierwsze 26 serwisów w naszym rankingu zanotowało wzrosty na poziomie minimum 50% względem lutego. Czy ma to związek ze wspomnianą aktualizacją w Google? Zapewne większości wypadków tak.
Liderem marca zostaje domena sklep.pinokio.net.pl. Wzrost na poziomie 259,31% robi wrażenie i zapewnia zdecydowany fotel lidera w marcu.
![[sklep.pinokio.net.pl] Analiza stron _ SEMSTORM](http://marketingwsieci.pl/wp-content/uploads/2019/04/sklep.pinokio.net_.pl-Analiza-stron-_-SEMSTORM.png)
Inne ciekawe i warte odnotowania wzrosty
![[helion.pl] Analiza stron _ SEMSTORM](http://marketingwsieci.pl/wp-content/uploads/2019/04/helion.pl-Analiza-stron-_-SEMSTORM.png)
![[cefarm24.pl] Analiza stron _ SEMSTORM](http://marketingwsieci.pl/wp-content/uploads/2019/04/cefarm24.pl-Analiza-stron-_-SEMSTORM.png)

![[aviva.pl] Analiza stron _ SEMSTORM](http://marketingwsieci.pl/wp-content/uploads/2019/04/aviva.pl-Analiza-stron-_-SEMSTORM.png)
Aby ktoś zyskał, ktoś musiał stracić 🙂 Przyjrzyjmy się teraz spadkom w marcu. Największy spadek na poziomie -98,65% zanotowała domena goeuro.pl.
![[goeuro.pl] Analiza stron _ SEMSTORM](http://marketingwsieci.pl/wp-content/uploads/2019/04/goeuro.pl-Analiza-stron-_-SEMSTORM.png)
Przyczyną takiego spadku jest rebranding serwisu, a co za tym idzie zmiana domeny. Obecnie serwis mieści się pod adresem pl.omio.com.
Inne ciekawe i warte odnotowania spadki
![[wonga.pl] Analiza stron _ SEMSTORM](http://marketingwsieci.pl/wp-content/uploads/2019/04/wonga.pl-Analiza-stron-_-SEMSTORM.png)
![[otodom.pl] Analiza stron _ SEMSTORM](http://marketingwsieci.pl/wp-content/uploads/2019/04/otodom.pl-Analiza-stron-_-SEMSTORM.png)
![[wakacje.pl] Analiza stron _ SEMSTORM](http://marketingwsieci.pl/wp-content/uploads/2019/04/wakacje.pl-Analiza-stron-_-SEMSTORM.png)
Metodologia powstania rankingu
Ranking powstał na podstawie danych zebranych przez narzędzie SEMSTORM. Narzędzie śledzi działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Dane do analizy zebrane zostały z MARCA 2019 roku, a zmiana procentowa szacunkowego ruchu (ostatnia kolumna w tabeli) to porównanie MARCA 2019 do LUTEGO 2019. Każda domena uwzględniania w rankingu, musi generować na wartość min. 1000 szacunkowego ruchu wg SEMSTORM.
Dodaj serwis!
Brakuje Ci w zestawieniu jakiegoś serwisu? A może chcesz dodać własny? Wypełnij prosty formularz!
Komentarze