Największe wzrosty/spadki SEO – LIPIEC 2019
Czy w lipcu byliśmy świadkami jakiś większych roszad w wynikach Google? Zapraszamy do naszej comiesięcznej analizy SEO.
Czy w lipcu byliśmy świadkami jakiś większych roszad w wynikach Google? Zapraszamy do naszej comiesięcznej analizy SEO.
Platforma Shoper wprowadza kolejną metodę płatności – Google Pay. Rozwiązanie to pomaga w prosty sposób płacić za transakcje w sklepach stacjonarnych, aplikacjach czy też sklepach internetowych.
Lata temu decyzja zakupu danego produktu często była wynikiem zapoznania się z ulotką reklamową lub rekomendacją znajomego. Ostatecznym etapem było wybranie się do sklepu. Obecnie jednak liczba kanałów sprzedażowych, jak i sposobów odbioru/dostawy towarów znacznie się pomnożyła.
Od wprowadzenia Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych 27 kwietnia 2016 roku minęło już nieco ponad 3 lata. Samo prawo w życie wprowadzono zaś 25 maja 2018, a więc funkcjonuje ponad rok.
Gemius wraz z Izbą Gospodarki Elektronicznej opublikował badanie E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska. Raport ten to jedno z najlepszych źródeł wiedzy na temat stanu polskiego handlu elektronicznego.
Widocznie w ostatnim czasie w Google coś się dzieje. Praktycznie w ciągu tygodnia algorytm został zaktualizowany 3 razy, na co wskazują liczne zmiany wykazywane przez narzędzia do monitorowania pozycji.
Wiele osób przewidywało, że jednym z trendów SEO w roku 2019 będzie wyszukiwanie głosowe. Na zachodzie funkcje te są oczywiście znacznie popularniejsze niż w Polsce i przyjęły się szybciej. Niemniej jednak rewolucja ta nie omija naszego kraju. Sklep Frisco.pl wprowadza możliwość robienia zakupów spożywczych przy pomocy asystenta Google.
Czy podjąłeś decyzję o przeniesieniu się na inną platformę e-commerce? Taki krok może przynieść wiele pozytywnych biznesowych korzyści. Jednak podczas całego procesu istnieje pewien element, o którym nie możesz zapomnieć – SEO.
Nasza comiesięczna analiza serpów Google gotowa! Zobaczmy jakie serwisy zanotowały wzrosty lub spadki w czerwcu.
Jak firmy mogą zdobyć klientów z Europy Środkowej? Jaka jest ich sytuacja finansowa i z jakim odzewem spotykają się poszczególne działania sprzedawców? Odpowiedzi na te pytania zawierają raporty opublikowane przez m.in. McKinsey, Randstad oraz Eurostat.
Ruch organiczny w sklepach e-commerce jest kluczowym czynnikiem wpływającym na generowanie zysków. Każdy sprzedawca jednak musi radzić sobie także z wyzwaniem, jakim są niedostępne produkty. To, jak podejdziesz do tego zadania, w dużym stopniu wpłynie właśnie na ruch, a co za tym idzie konwersje oraz zyski.
Do czego się odnieść, aby ocenić rozwój e-commerce w Polsce? Dobrym sposobem jest przeanalizowanie sytuacji polskiego rynku magazynowego. Tak właśnie postąpiła firma Cushman & Wakefield, przygotowując raport „Jak ugryźć e-commerce w magazynie?”.