Na czym polega omnichannel w e-commerce

Na czym polega omnichannel w e-commerce?

Lata temu decyzja zakupu danego produktu często była wynikiem zapoznania się z ulotką reklamową lub rekomendacją znajomego. Ostatecznym etapem było wybranie się do sklepu. Obecnie jednak liczba kanałów sprzedażowych, jak i sposobów odbioru/dostawy towarów znacznie się pomnożyła.

więcej...
Jak wygląda kupujący z Europy Środkowej

Jak wygląda kupujący z Europy Środkowej?

Jak firmy mogą zdobyć klientów z Europy Środkowej? Jaka jest ich sytuacja finansowa i z jakim odzewem spotykają się poszczególne działania sprzedawców? Odpowiedzi na te pytania zawierają raporty opublikowane przez m.in. McKinsey, Randstad oraz Eurostat.

więcej...
Eksperci są zgodni - e-commerce w Polsce się rozwija

Eksperci są zgodni – e-commerce w Polsce się rozwija

Do czego się odnieść, aby ocenić rozwój e-commerce w Polsce? Dobrym sposobem jest przeanalizowanie sytuacji polskiego rynku magazynowego. Tak właśnie postąpiła firma Cushman & Wakefield, przygotowując raport „Jak ugryźć e-commerce w magazynie?”.

więcej...