Google Moja Firma

Poradnik Google Moja Firma 2020 – optymalizacja wizytówki w Google Maps [AKTUALIZACJA]

Wizytówka w Google Moja Firma jest jedną z największych szans na bezpłatne zwiększenie widoczności Twojego biznesu w najpopularniejszej wyszukiwarce świata i świetnym uzupełnieniem pozycjonowania stron internetowych. Wciąż jednak wielu przedsiębiorców traktuje ten element po macoszemu, przez co tracą oni naprawdę spory potencjał na zdobycie nowych klientów. W poniższym poradniku znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące

więcej...
AUDYT seo

Audyt SEO – czym właściwie jest i jak wygląda?

W teorii, potencjalny klient mający podstawową wiedzę na temat zagadnień SEO, wie czym jest audyt SEO. W praktyce, jeżeli nigdy takiej analizy nie widział, trudno jest mu wyobrazić, co będzie ona zawierała oraz jak tak naprawdę będzie wyglądała. W artykule postaram się przybliżyć czym właściwie jest audyt SEO i jak on może wyglądać.

więcej...
Influencer marketing w e-commerce - co powinieneś o nim wiedzieć

Influencer marketing w e-commerce – co powinieneś o nim wiedzieć?

Jeśli chcesz z powodzeniem dalej konkurować na rynku e-commerce, musisz stale próbować różnych metod promocji. Nie jest to łatwe, gdyż każda nisza rządzi się swoją specyfiką. Oprócz tego konsumenci są już znacznie bardziej wyczuleni na tradycyjne formy marketingu. Warto dlatego w takiej sytuacji rozglądać się za nowymi sposobami na dotarcie do klientów.

więcej...

Pierwszy ebook o umowach o pozycjonowanie!

Nasz ebook to odpowiedź na istniejącą od wielu lat w sieci dezinformację dotyczącą umów o pozycjonowanie. Dlatego jeśli chcesz dowiedzieć się, jakich zapisów nie powinna zawierać Twoja umowa, jak powinna przebiegać współpraca z agencją SEM lub po prostu szukasz informacji jeszcze przed ostatecznym wyborem agencji – koniecznie sięgnij po ebook Umowa o pozycjonowanie. Wszystko o

więcej...

Czym jest Customer Journey Map i czy warto wykorzystywać ją w swoim e-commerce?

Działania marketingowe to nieodłączny element każdego biznesu. W końcu wystarczy przywołać popularne powiedzenie, że reklama jest dźwignią handlu. W praktyce okazuje się natomiast, że nawet najlepsza reklama nie przyniesie zysków bez przemyślanych procesów i strategii. O jednym z takich procesów przeczytasz w tym artykule: omówimy bowiem Customer Journey Map.

więcej...

Jaki współczynnik konwersji można uznać za dobry?

Współczynnik konwersji to wartość, której w e-commerce często poświęca się bardzo dużo uwagi. Nic w tym dziwnego, gdyż w końcu w wielu przypadkach jest ona dobrym wskaźnikiem kondycji sklepu. Niska konwersja często także wskazuje, że sklep nie generuje zysków z odwiedzin, jakie udało mu się wypracować.

więcej...
5 sposobów na wyróżnienie sklepu internetowego

5 sposobów na wyróżnienie sklepu internetowego

Żaden biznes nie istnieje w próżni – jego powodzenie zależy w dużej mierze od tego, jak reaguje on na działania konkurencji oraz ogólne trendy rynkowe. Nie inaczej jest w przypadku prowadzenia sklepów internetowych. Wielokrotnie kluczem do sukcesu okazuje się umiejętne wyróżnienie się na rynku.

więcej...

Działania SEM w czasie kryzysu: pytania i odpowiedzi

Wciąż uczymy się życia w nowej rzeczywistości: #zostańwdomu trwa już od kilku dobrych tygodni, a pytanie kiedy będziemy mogli wrócić do sytuacji społecznej i gospodarczej sprzed epidemii nadal pozostaje bez odpowiedzi. Jako agencja przeprowadziliśmy też wiele rozmów z naszymi klientami na ten temat. I to właśnie rozmowy te były główną inspiracją powstania Questions&Answers. Dlatego jeśli

więcej...

Prasówka SEO/e-commerce #2

Kolejny tydzień, a więc i czas na kolejną prasówkę SEO/e-commerce. Koronawirus dalej wywiera coraz większy wpływ na rynek handlu internetowego, jak i marketingu w sieci. Z kolei Google wprowadza kolejne usprawnienia do swoich usług.

więcej...