SemKRK po raz 13 już we wrześniu

semKRK po raz 13 już we wrześniu

Szczęśliwa 13 edycja semKRK już 13 września! 13 edycja semKRK odbędzie się już 13 września 2019 r. o godz. 18.00 w krakowskim Muzeum Manggha . Mayko po raz kolejny ma przyjemność być patronem tego wydarzenia! semKRK to krakowskie spotkania tworzone dla właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e-commerce, specjalistów SEO i SEM oraz agencji marketingu internetowego.

więcej...
Nowe badanie od UPS na temat trendów w e-commerce

Nowe badanie od UPS na temat trendów w e-commerce

Firma UPS opublikowała swoje badanie, w którym zwraca uwagę na zachodzące trendy w handlu elektronicznym, a w szczególności na kwestie budzące niepokój wśród kupujących w Internecie. Na czym polegało badanie? Globalne badanie UPS Pulse of the Online Shopper™ opisuje nawyki i preferencje konsumentów w zakresie od prepurchase do postdelivery. Zwraca także uwagę na to, jak

więcej...
Jak wygląda kupujący z Europy Środkowej

Jak wygląda kupujący z Europy Środkowej?

Jak firmy mogą zdobyć klientów z Europy Środkowej? Jaka jest ich sytuacja finansowa i z jakim odzewem spotykają się poszczególne działania sprzedawców? Odpowiedzi na te pytania zawierają raporty opublikowane przez m.in. McKinsey, Randstad oraz Eurostat.

więcej...
Eksperci są zgodni - e-commerce w Polsce się rozwija

Eksperci są zgodni – e-commerce w Polsce się rozwija

Do czego się odnieść, aby ocenić rozwój e-commerce w Polsce? Dobrym sposobem jest przeanalizowanie sytuacji polskiego rynku magazynowego. Tak właśnie postąpiła firma Cushman & Wakefield, przygotowując raport „Jak ugryźć e-commerce w magazynie?”.

więcej...
E-commerce w Europie 2019 najważniejsze dane

E-commerce w Europie 2019: najważniejsze dane

Jakie kraje wydają najwięcej w handlu elektronicznym? Kto najmniej obawia się dokonywać zakupów przez Internet? Jaki jest odsetek kupujących w sieci w poszczególnych krajach? Na te i inne pytania odpowiada opublikowany niedawno raport European Ecommerce Report 2019.

więcej...