akademia whitepress jesienne szkolenia

WhitePress organizuje jesienne szkolenia z SEO i Content Marketingu

Wiedza na czasie – Akademia WhitePress® zapisuje na jesienne szkolenia SEO i CM.

MAYKO obejmuje patronat nad tym wydarzeniem!

Z końcem lata czas zaznaczyć w kalendarzu najciekawsze branżowe eventy najbliższych miesięcy. Po okresie urlopowym startują konferencje, targi i wiele wydarzeń w całej Polsce, nie zabraknie też specjalistycznych kursów i warsztatów. WhitePress® proponuje kolejną edycję szkoleń z SEO&Content Marketingu.
Najpopularniejsza w kraju platforma wspierająca działania content marketingowe rusza ze szkoleniami już we wrześniu. Na spotkania z ekspertami Akademii WhitePress® tej jesieni będzie można udać się w Warszawie, Gdańsku i Krakowie.

Uczestnicy jak zwykle mogą liczyć na aktualne dane, uporządkowany przekaz najważniejszych informacji, ciekawe case studies, praktyczne wskazówki dla mniej i bardziej zaawansowanych oraz merytoryczną dyskusję.

akademia whitepress jesienne szkolenia

Pakiet obejmuje 2 dni szkoleń SEO & CM prowadzonych przez specjalistów:
Tomasz Biegun – Head of SEO w WhitePress®,
Tomasz Stopka – Właściciel Agencji SEMURAI

Terminy jesiennych szkoleń WhitePress®:

  • 16-17 września SEO – Gdańsk
  • 16-17 października SEO – Kraków
  • 20-21 listopad SEO – Warszawa

Szkolenia WhitePress prowadzone są w kameralnych grupach, problematyczne kwestie można pogłębić i uzupełnić, a przy tym wymienić się spostrzeżeniami i doświadczeniami. Choć forma jest intensywna – 8 godzin wykładów, elementów ćwiczeniowych i prezentacji – dostarcza jakościowej, praktycznej wiedzy o pozycjonowaniu i związanych z nim mechanizmów, które sprawdzają się w każdej branży.

Więcej informacji o szkoleniach i formularz zgłoszeniowy na stronie: https://www.whitepress.pl/akademia

Autor artykułu:Monika Zahorowska

W Mayko odpowiada za content marketing. Na koncie ma kampanie dla największych marek. Po godzinach - joginka i muzyk.

Komentarze

Jedna wypowiedź
  1. Na pewno wielu osobom przyda się takie szkolenie. Marketing internetowy się rozwija i coraz więcej ludzi spoza branży zaczyna się tym interesować, żeby móc samodzielnie działać w tym obszarze dla swojej firmy. Jestem przekonany, że spotkania będą przepełnione merytoryczną treścią i cennymi wskazówkami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *