Google wprowadza metrykę względnej konwersji na mobile

Google wprowadza metrykę względnej konwersji na mobile

O tym, że warto mierzyć oraz optymalizować konwersje mobile i desktop w sumie wie każdy. Jednak Google w ostatnim czasie zachęca także do mierzenia tzw. względnej konwersji na mobile (Relative Mobile Conversion Rate). Skąd się wzięło to pojęcie i na czym polega?

więcej...
Nowe badanie od UPS na temat trendów w e-commerce

Nowe badanie od UPS na temat trendów w e-commerce

Firma UPS opublikowała swoje badanie, w którym zwraca uwagę na zachodzące trendy w handlu elektronicznym, a w szczególności na kwestie budzące niepokój wśród kupujących w Internecie. Na czym polegało badanie? Globalne badanie UPS Pulse of the Online Shopper™ opisuje nawyki i preferencje konsumentów w zakresie od prepurchase do postdelivery. Zwraca także uwagę na to, jak

więcej...
9 powodów w jakie reklamy na Facebooku wspierają sprzedaż w e-commerce

Czy reklamy na Facebooku są przydatne w sprzedaży internetowej?

Prowadząc sklep internetowy, masz do wyboru mnóstwo opcji odnośnie do tego, jak będziesz zdobywał klientów. Poza takimi oczywistymi opcjami jak SEO warto także zdecydować się na aktywność w mediach społecznościowych. O ile nie działasz w branży B2B (w której to najbardziej przydatny jest LinkedIn), Facebook zwykle będzie Twoim najlepszym wyborem.

więcej...
Na czym polega omnichannel w e-commerce

Na czym polega omnichannel w e-commerce?

Lata temu decyzja zakupu danego produktu często była wynikiem zapoznania się z ulotką reklamową lub rekomendacją znajomego. Ostatecznym etapem było wybranie się do sklepu. Obecnie jednak liczba kanałów sprzedażowych, jak i sposobów odbioru/dostawy towarów znacznie się pomnożyła.

więcej...