Jak wygląda kupujący z Europy Środkowej

Jak wygląda kupujący z Europy Środkowej?

Jak firmy mogą zdobyć klientów z Europy Środkowej? Jaka jest ich sytuacja finansowa i z jakim odzewem spotykają się poszczególne działania sprzedawców? Odpowiedzi na te pytania zawierają raporty opublikowane przez m.in. McKinsey, Randstad oraz Eurostat.

więcej...
Eksperci są zgodni - e-commerce w Polsce się rozwija

Eksperci są zgodni – e-commerce w Polsce się rozwija

Do czego się odnieść, aby ocenić rozwój e-commerce w Polsce? Dobrym sposobem jest przeanalizowanie sytuacji polskiego rynku magazynowego. Tak właśnie postąpiła firma Cushman & Wakefield, przygotowując raport „Jak ugryźć e-commerce w magazynie?”.

więcej...
26 narzędzi SEO dla e-commerce managerów

26 narzędzi SEO dla e-commerce managerów

Jeśli jesteś e-commerce managerem, musisz mieć ciągle na uwadze wiele spraw. Zależy Ci na jak najlepszych wynikach i efektywności. Do tak odpowiedzialnych zadań potrzebne Ci są oczywiście odpowiednie narzędzia. Oczywiste jest, że nie masz czasu przetestować ich wszystkich. W tym artykule znajdziesz dlatego 26 sprawdzonych narzędzi SEO, które na pewno przydadzą Ci się w pracy.

więcej...
E-commerce w Europie 2019 najważniejsze dane

E-commerce w Europie 2019: najważniejsze dane

Jakie kraje wydają najwięcej w handlu elektronicznym? Kto najmniej obawia się dokonywać zakupów przez Internet? Jaki jest odsetek kupujących w sieci w poszczególnych krajach? Na te i inne pytania odpowiada opublikowany niedawno raport European Ecommerce Report 2019.

więcej...
Co warto przemyśleć przed kontaktem z agencją SEO

Co warto przemyśleć przed kontaktem z agencją SEO?

Staramy się, aby każda oferta, którą przygotowujemy, była jak najlepiej dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta. Dlatego też, jeśli wyślesz do nas zapytanie, na pewno będziemy chcieli przeprowadzić z Tobą krótką rozmowę o historii strony, Twoich potrzebach i oczekiwaniach. Przygotowaliśmy artykuł, w którym przybliżamy nasze pytania i to, dlaczego je zadajemy.

więcej...
Magento otrzymuje nowe narzędzie wspierające korzystanie z reklam Google Shopping

Magento otrzymuje nowe narzędzie wspierające korzystanie z reklam Google Shopping

Na konferencji Magento Imagine firma Adobe ogłosiła dwie nowe usługi wspomagające sprzedawców internetowych w poszerzaniu zasięgu – Magento Google Shopping ads Channel i Magento Amazon Sales Channel extension. Adobe twierdzi, że te zintegrowane funkcje umożliwią małym i średnim firmom lepsze zorganizowanie user experience na wszystkich swoich kanałach.

więcej...