Google wyjaśnia ostatnie zmiany w algorytmach – objaśniamy 4 z nich

Google wyjaśnia ostatnie zmiany w algorytmach – objaśniamy 4 z nich

Każdego roku Google zmienia swoje algorytmy 500-600 razy. Choć większość z tych zmian należy do tych pomniejszych, to od czasu do czasu pojawiają się „główne” aktualizacje (takie jak Google Panda oraz Google Penguin), które wpływają na świat SEO w znaczący sposób. Właśnie z tego względu warto „u źródła” dowiedzieć się, jakie zmiany ostatnio zachodzą, jakie

więcej...
Wyciek danych 500 000 użytkowników Google Skutek Google+ zostanie zamknięte

Wyciek danych 500 000 użytkowników Google. Skutek? Google+ zostanie zamknięte!

W marcu tego roku Facebook znalazł się w ogniu krytyki, gdy okazało się, że niezbyt dobrze radzi sobie z przechowywaniem danych swoich użytkowników. Kwestię czasu stanowiło to, kiedy inni giganci zaczną doświadczać podobnych problemów. Jak się okazało, nie ominęło to nawet Google. W zeszły poniedziałek okazało się, że bug w API Google+ doprowadził do wycieku

więcej...
Google wypowiada się na temat tego, co robić ze stronami o słabym ruchu

Google wypowiada się na temat tego, co robić ze stronami o słabym ruchu

Podczas webinaru, który można obejrzeć na Youtubie John Mueller (analityk trendów oraz doradca w Google) wypowiedział się, czy warto pozbywać się treści, które przynoszą mały ruch. Sam temat związany jest z tak zwaną kanibalizacją słów kluczowych/treści. John Mueller podczas dyskusji zwrócił uwagę na kilka rzeczy. Przedstawił przy tym dwa rozwiązania. Czy pozbywanie się treści jest

więcej...
Treści o niskiej jakości czy Google zaostrza przepisy

Treści o niskiej jakości: czy Google zaostrza przepisy?

Walka wyszukiwarki z treściami o niskiej jakości zaczęła się w 2011 roku. Wprowadzono wtedy update o nazwie Panda, który obniżał pozycje witrynom zawierającym m.in. niskiej jakości content przesycony frazami kluczowymi, skopiowany z innych serwisów, bądź zwyczajnie zawierających tegoż contentu stanowczo za mało.

więcej...
Unia Europejska chce opodatkować linki

Unia Europejska chce opodatkować linki?

Międzynarodowe instytucje od wielu lat pod szyldem ochrony dzieł prawnie chronionych walczą z czymś, co nazywane jest piractwem medialnym. Parlament Europejski odrzucił w 2012 roku ACTA, ale po paru latach zapisy o ochronie własności intelektualnej, zbieżne z tymi z ACTA, pojawiły się w TTIP – Transatlantic Trade and Investment Partnership. Tym razem negocjacje i szczegóły

więcej...
Darmowa wycena