Prasówka SEO/e-commerce #13
W tej prasówce ciekawe newsy – nowy czynnik rankingowy od Google oraz 3 interesujące raporty. A co zatem w tej prasówce?
W tej prasówce ciekawe newsy – nowy czynnik rankingowy od Google oraz 3 interesujące raporty. A co zatem w tej prasówce?
W tej prasówce nazbierało się trochę „dużych” newsów – Google na celowniku władz USA oraz dwa raporty dotyczące e-commerce w Europie. A co zatem w tej prasówce?
W tej prasówce kilka ciekawych wiadomości o tym, jak polscy sprzedawcy podejmują kolejne starania, aby ułatwić nam robienie bezpiecznych zakupów przez Internet. Oprócz tego dużo na temat Google. A co zatem w tej prasówce?
W tej prasówce kilka newsów o tym, jak polskie firmy związane z e-commerce stawiają kolejne kroki w rozwoju. Oprócz tego przydatna porada od przedstawiciela Google oraz kolejny raport na temat wpływu epidemii na zachowania kupujących.
W tej prasówce informacje o kilku nowościach, które przydadzą się sprzedawcom internetowym oraz twórcom na YouTube. Oprócz tego kolejne informacje związane z wpływem epidemii na e-commerce.
W tej prasówce dużo na temat Google – m.in. nowa aktualizacja, nowe narzędzie oraz określenie metryk dotyczących UI. Przejdźmy zatem do ich omówienia.
W pierwszej prasówce maja wspomnimy o kilku wyjaśnieniach od Google na temat linków. Oprócz tego możliwe, że możemy już odpowiedzieć sobie na ważne pytanie – czy w branży marketingu internetowego w dobie epidemii najgorsze za nami?
W ostatniej prasówce dotyczącej kwietnia, przyjrzymy się kwestii zakupów spożywczych w dobie epidemii. Zwrócimy też uwagę na 2 niedawno udostępnione publikacje na temat pozycjonowania oraz marketingu internetowego. W ostatniej prasówce dotyczącej kwietnia, przyjrzymy się kwestii zakupów spożywczych w dobie epidemii. Zwrócimy też uwagę na 2 niedawno udostępnione publikacje na temat pozycjonowania oraz marketingu internetowego.
W tej prasówce kilka dobrych wieści dotyczących tego, jak duże firmy planują oferować wsparcie w dobie epidemii. Z ciekawszych rzeczy dostaliśmy także od Google wgląd w to, jak zapytania internetowe zmieniły się z powodu COVID-19.
W drugiej prasówce tego miesiąca m.in. o tym, jak Facebook nie radzi sobie z pewnymi wyzwaniami dotyczącymi koronawirusa. Oprócz tego kilka ciekawych wiadomości związanych bezpośrednio z Google.
W pierwszej prasówce kwietnia kolejne informacje o tym, jak obecna epidemia wpływa na e-commerce. Oprócz tego wprowadzono nowe aktualizacje do Google Search Console, a Shoper opublikował ciekawy raport podsumowujący e-commerce w 2019 roku.
Kolejny tydzień, a więc i czas na kolejną prasówkę SEO/e-commerce. Koronawirus dalej wywiera coraz większy wpływ na rynek handlu internetowego, jak i marketingu w sieci. Z kolei Google wprowadza kolejne usprawnienia do swoich usług.