Agencja SEO czy freelancer SEO – co wybrać?

Agencja SEO czy freelancer SEO – co wybrać?

Jeśli planujesz inwestycję w pozycjonowanie strony, pewnie zastanawiasz się, co wybrać – niezależnego specjalistę SEO czy agencję. Obie opcje mają zalety i mogą przynieść ogromne korzyści dla widoczności Twojej firmy w wyszukiwarce. Wybór jednak nie jest oczywisty. Poznaj więc najważniejsze różnice między współpracą z agencją SEO a freelancerem, by dobrze ocenić, które rozwiązanie może być

więcej...
W jaki sposób pozycjonować stronę internetową?

W jaki sposób pozycjonować stronę internetową?

Czy masz świadomość, w jaki sposób móc podnosić pozycję własnej strony w internecie? Jeżeli nie, to niniejszy tekst został przyszykowany specjalnie z myślą o Tobie! W poniższym artykule przedyskutujemy kilka podstawowych etapów, które pomogą Ci zwiększyć widoczność swojej witryny w wyszukiwarkach online. Dowiesz się, czym jest optymalizacja dla wyszukiwarek, jak funkcjonuje, jakie metody są najbardziej

więcej...
Koszty pozycjonowania. Co wpływa na cenę? Jak wybrać najlepszą ofertę?

Koszty pozycjonowania. Co wpływa na cenę? Jak wybrać najlepszą ofertę?

Niezależnie od tego czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem online, czy jesteś doświadczonym przedsiębiorcą, usługa pozycjonowania może być niezbędna. Takie działania niestety generują koszty. Informacje na temat cen usług SEO pomogą Ci świadome podjąć decyzje, we właściwy sposób zainwestować środki na zwiększenie widoczności firmy w sieci. Od czego więc uzależniona jest cena pozycjonowania? Czynniki

więcej...
Linkowanie Zewnętrzne i Wewnętrzne - Dlaczego Jest Ważne

Linkowanie Zewnętrzne i Wewnętrzne – Dlaczego Jest Ważne

Przygodę z pozycjonowaniem strony internetowej można zacząć praktycznie od zaraz, jeśli oczywiście macie do tego odpowiednią wiedzę. Wiele firm nie czuje się na tyle wyuczonych do tego zadania, więc zatrudniają agencje SEO. Jeśli jednak robicie to na własną rękę, to ogromnie ważne jest to, abyście znali wszelkie pojęcia w tym zakresie. Linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne

więcej...
Pozycjonowanie strony internetowej - fanaberia czy konieczność?

Pozycjonowanie strony internetowej – fanaberia czy konieczność?

Czy pozycjonowanie faktycznie może przynieść Twojej firmie nowych klientów, czy też jest tylko biznesową modą? Jak to w praktyce wygląda i czy pozycjonowanie może zastąpić inne formy marketingu internetowego? Spójrzmy na sprawę bliżej. Co to jest pozycjonowanie? Pozycjonowanie to proces działań przeprowadzanych zarówno na samej stronie internetowej, jak i poza nią, którego celem jest uzyskanie

więcej...
Jak odpowiednie treści wpływają na pozycjonowanie stron?

Jak odpowiednie treści wpływają na pozycjonowanie stron?

Widoczność strony w wynikach wyszukiwania Google zależy od wielu czynników. Część uwagi należy poświęcić technicznym aspektom, skupiając się na kodzie źródłowym czy też właściwościach domeny. Nie do przecenienia są też odpowiednie linki. Absolutnie fundamentalną rolę odgrywają jednak treści. Dowiedz się, jak mogą one wpłynąć na pozycjonowanie stron. Pozycjonowanie stron a bieżąca zawartość Gdy rozpoczyna się kampania

więcej...
dlaczego warto prowadzić działania seo w niemczech

Dlaczego warto prowadzić działania SEO w Niemczech?

Polskie firmy działające w sektorze handlu e-commerce, chcąc utorować sobie drogę do zachodnich rynków i ich zamożnych konsumentów, często celują w strategię rozszerzania swojej działalności na rynek niemiecki. Niemcy – jako jeden z najważniejszych partnerów gospodarczych Polski – okazują się być kierunkiem atrakcyjnym nie tylko pod kątem możliwości nabywczych tamtejszych klientów, ale również ze względu

więcej...

Optymalizacja tekstu pod kątem SEO

Już dawno odeszliśmy od stosowania archaicznych zasad polegających na tym, aby trzymać się ściśle określonego zagęszczenia słów kluczowych na stronie. W tej chwili najważniejszy jest użytkownik i to, aby treści publikowane w serwisie były merytoryczne i prezentowały wysoką jakość. Optymalizacja tekstu pod kątem SEO Już dawno odeszliśmy od stosowania archaicznych zasad polegających na tym, aby

więcej...

3 mity na temat duplikacji treści

Duplikacja treści to często przewijający się termin w kontekście SEO. Jednocześnie wokół tej kwestii narosło sporo mitów, które zaburzają to, jak należy zapatrywać się na tę kwestię. W tym artykule się z nimi rozprawimy.

więcej...

Jak SSL wpływa na SEO?

SSL to obecnie podstawa, jeśli chodzi o tworzenie bezpiecznej strony internetowej. Jak jednak korzystanie z takiego certyfikatu wpływa na SEO? Tego dowiesz się w tym artykule.

więcej...

Jak uniknąć błędów SEO w e-commerce?

Prowadzenie ecommerce to trudna sztuka, która wymaga posiadania wiedzy z wielu obszarów – w tym przede wszystkim wiedzy o marketingu internetowym. Warto też wiedzieć, co potencjalnie może pójść nie tak, by w razie kłopotów móc stosunkowo szybko zareagować. Choć wychodzimy z założenia, że lepiej uczyć się cudzych błędach niż swoich, to zdajemy sobie sprawę z

więcej...

Jak tworzyć skuteczne opisy produktów?

Opisy produktów mogą spędzać sen z powiek niejednemu copywriterowi, ale i właścicielowi sklepu internetowego. A nawet jeśli śpisz spokojnie, to musisz mieć świadomość, tego, jak istotną rolę w procesie zakupowym pełnią te podstawowe informacje o oferowanych produktach. Traktowanie opisów po macoszemu, a co gorsze zignorowanie samego procesu ich tworzenia może przynieść opłakane skutki – pod

więcej...