9 powodów dla których sklep internetowy potrzebuje bloga

9 powodów, dla których sklep internetowy potrzebuje bloga

Prowadzenie bloga firmowego jest do pewnego stopnia oczywiste – jeżeli chcesz przyciągnąć organicznie klientów, to musisz publikować treści mogące ich zaciekawić. Jak jednak ma się sprawa w przypadku sklepu internetowego? Czy treści blogowe nie odciągną klientów od samych produktów? Czy generowanie ruchu za pomocą bloga jest konieczne/przydatne, jeżeli pozycje w Google zależą od optymalizacji oraz

więcej...
Dlaczego nie należy kierować się jedynie ceną przy wyborze firmy SEO

Dlaczego nie należy kierować się jedynie ceną przy wyborze firmy SEO?

Każdy, kto nieco interesuje się branżą SEO, wie, że często można spotkać niesamowite oferty typu „wysokie pozycje w Google za jedynie 50 zł/miesiąc”. Mnóstwo przedsiębiorców niestety powierza swój marketing w Internecie firmom, których jedyną siłą przetargową jest niska cena. Może się wydawać, że zyskują całkiem niezły „deal”, jednak nieraz nie spodziewają się, co może ich

więcej...
Największe wzrostyspadki SEO - LUTY 2019

Największe wzrosty/spadki SEO – LUTY 2019

W poprzednim miesiącu opublikowaliśmy nasz coroczny raport SEO, który wyłonił najlepiej widoczne serwisy w Google w 2018 roku. Raport jest swego rodzaju podsumowaniem naszych comiesięcznych analiz największych wzrostów i spadków SEO. Jeszcze raz zachęcam do pobierania raportu, a tymczasem zapraszam do analizy SEO za miesiąc luty.

więcej...
Największe wzrostyspadki SEO - STYCZEŃ 2019

Największe wzrosty/spadki SEO – STYCZEŃ 2019

Czy rok 2019 w branży SEO będzie równie ciekawy jak ubiegły? Czy Google szykuje dla nas jakieś większe aktualizacje algorytmu? Mądrzejsi o odpowiedzi na te pytania będziemy za kilka miesięcy, a tymczasem zapraszamy na pierwszą analizę serpów Google w 2019 roku!

więcej...
5 popularnych mitów na temat SEO

5 popularnych mitów na temat SEO

Świat SEO nieustannie się zmienia. Algorytmy Google funkcjonują coraz lepiej i to, co działało kiedyś, dzisiaj już niekoniecznie ma znaczenie przy pozycjonowaniu. Jako że zmiany zachodzą tak często, nietrudno o to, aby niektóre informacje stały się przestarzałe. Co gorsza – mimo ich dezaktualizacji wiele z nich dalej jest przytaczanych jako fakty i traktuje się je

więcej...