Darmowy audyt SEO vs płatny – który wybrać?
Jeśli chcesz, aby Twoja strona z powodzeniem się rozwijała, musisz od czasu do czasu ocenić jej stan. Dzięki temu będziesz w stanie wprowadzić odpowiednie poprawki oraz postawić sobie cele na przyszłość.
Jeśli chcesz, aby Twoja strona z powodzeniem się rozwijała, musisz od czasu do czasu ocenić jej stan. Dzięki temu będziesz w stanie wprowadzić odpowiednie poprawki oraz postawić sobie cele na przyszłość.
Wyszukiwarka Google stale się rozwija. Aby była w stanie udzielać jak najlepszych odpowiedzi na zróżnicowane pytania, musi potrafić zrozumieć różne niuanse językowe oraz kontekst. Z tego powodu jej twórcy ulepszają ją o coraz to nowsze technologie.
Jednym z celów Google jest kierowanie użytkowników do takich źródeł informacji, które nie tylko są najbardziej przydatne, ale i najprzystępniejsze w odbiorze. Z tego powodu w ostatnich latach najpopularniejsza wyszukiwarka świata kładzie coraz większy nacisk na user experience. Poskutkowało to inicjatywą pod nazwą Core Web Vitals.
Rok 2020 za nami i już na dobre jesteśmy w 2021 roku. Czas zatem nieco podsumować to, co się działo przez ten czas. W tym artykule przedstawiam najciekawsze newsy zebrane w naszej serii wiadomości i prasówek (znajdziesz je tutaj) wraz z podsumowaniem i wnioskami. Oczywiście punktem wspólnym wielu tematów będzie COVID-19, który w znaczący sposób
Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz, zapewne masz do czynienia z konkurencją. Rywalizowanie między sobą ceną, lepszymi usługami itd. to codzienność, jednak niektórzy są gotowi posunąć się do nielegalnych działań. Jednym z nich może być atak SEO (proceder znany także jako negatywne SEO).
Czy chcesz mieć na swoim blogu wpis, który opublikujesz raz, a będzie zyskiwał dla Ciebie znaczący ruch przez kilka następnych lat? Domyślam się, że tak – dlatego musisz wiedzieć się, czym jest evergreen content oraz jak go tworzyć.
Zastanawiasz się nad przejściem ze sprzedaży offline do online, a może działasz już w sieci od jakiegoś czasu? Z pewnością podjąłeś dotychczas wiele działań – ale jednego z nich absolutnie nie możesz zaniedbywać. Mowa oczywiście o obserwacji i analizie działań konkurencji w sieci. Nie możesz o tym zapomnieć z jednego, prostego powodu: konkurencja nigdy nie
Jeśli zapoznajesz się z podstawami marketingu internetowego, zapewne zauważyłeś, że w tej kwestii dużo mówi się o SEO oraz content marketingu. Można też dostrzec, że w przypadku tych pojęć dochodzi do pewnych nieporozumień. Czy SEO oraz marketing treści rywalizują ze sobą? Czy powinieneś wybrać albo jedno, albo drugie? Jeśli się da, to jak je ze
Wizytówka w Google Moja Firma jest jedną z największych szans na bezpłatne zwiększenie widoczności Twojego biznesu w najpopularniejszej wyszukiwarce świata i świetnym uzupełnieniem pozycjonowania stron internetowych. Wciąż jednak wielu przedsiębiorców traktuje ten element po macoszemu, przez co tracą oni naprawdę spory potencjał na zdobycie nowych klientów. W poniższym poradniku znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące
W teorii, potencjalny klient mający podstawową wiedzę na temat zagadnień SEO, wie czym jest audyt SEO. W praktyce, jeżeli nigdy takiej analizy nie widział, trudno jest mu wyobrazić, co będzie ona zawierała oraz jak tak naprawdę będzie wyglądała. W artykule postaram się przybliżyć czym właściwie jest audyt SEO i jak on może wyglądać.
Aby współpraca między agencją SEO, a jej klientem odbywała się prawidłowo, niezbędne są dwie rzeczy – odpowiednie zapoznanie się obu stron z działalnością kontrahenta oraz osiągnięcie na tej podstawie satysfakcjonującego obie strony porozumienia.
Nasz ebook to odpowiedź na istniejącą od wielu lat w sieci dezinformację dotyczącą umów o pozycjonowanie. Dlatego jeśli chcesz dowiedzieć się, jakich zapisów nie powinna zawierać Twoja umowa, jak powinna przebiegać współpraca z agencją SEM lub po prostu szukasz informacji jeszcze przed ostatecznym wyborem agencji – koniecznie sięgnij po ebook Umowa o pozycjonowanie. Wszystko o