semKRK #9 już za nami! Zobacz relacje MAYKO

9 edycja semKRK już za nami! Ponad 400 uczestników, wiele ciekawych i inspirujących wystąpień i…. świetna pogoda 🙂 Czy czegoś zabrakło? Zapraszamy na relacje MAYKO, czyli partnera całego wydarzenia.

Organizacja

Na samym początku chciałbym napisać parę zdań o samej organizacji wydarzenia. Przede wszystkim, świetne dobrane miejsce jakim jest Stara Zajezdnia w Krakowie! Klimatyczne miejsce, a sama sala i jej rozkład miejsc wręcz idealne. Mimo tak dużej ilości osób, nie mieliśmy wrażenia jakiegokolwiek “ścisku”. Na zewnątrz, mogliśmy zrelaksować się na rozłożonych leżakach, popijąc bardzo dobre piwko 🙂 (był spory wybór rodzajów i smaków).

semKRK 9 - relacja111
 
Rejestracja uczestników przebiegła bardzo szybko i sprawnie. W trakcie samych prezentacji, dźwięk był bardzo dobrze słyszalny, a obraz wyraźny. Zmiany poszczególnych prelegentów bardzo sprawne. Ilość przerw pomiędzy prezentacjami – optymalna.

semKRK 9 - relacja2
 
Generalnie, nie ma się kompletnie do czego przyczepić. W tym miejscu, ukłony i podziękowania dla Krzysztofa Marca i całej ekipie DevaGroup!
 

Prelegenci i ich prezentacje

Dobór prelegentów był bardzo trafiony i były to w większości znane i cenione osoby z branży (pełna agenda pod adresem semkrk.pl). Już przed samym wydarzeniem, nie mieliśmy raczej obaw o merytorykę wystąpień… zdecydowanie nie zawiedliśmy się!

Ze swojej strony, chciałbym opisać po krótce kilka, wg mnie najciekawszych prezentacji. Oczywiście jest to moja subiektywna opinia i ukierunkowana głównie tym, że siłą rzeczy interesowały mnie SEOwe prezentacje.
 

Robert Niechciał – ignition.co

Robert Niechciał i prezentacja “SEO Sandbox – czyli znaczenie czasu w strategii SEO 2018”. Bardzo ciekawa prezentacja, w której Robert opowiadał o znaczeniu i wpływie Sandbox’a na efekty pozycjonowania.

semKRK 9 - relacja3
 
W prezentacji mogliśmy zobaczyć bardzo interesujące i dające do myślenia grafy i wykresy. Teoria którą przedstawił nam Robert, m.in. o tym, kiedy linki dają “kopa”, zmienia obecne podejście do pojęcia “czasu” przy działaniach SEO. Jest to szczególne istotne przy współpracy z klientami i obieraniu strategii dla poszczególnych projektów SEO. Dla mnie osobiście, prezentacja zrobiła duże wrażenie, a kilka zawartych w niej teorii będę chciał potwierdzić sam.

Video z prezentacji możemy obejrzeć poniżej:
 

 

Paweł Gontarek – zgred.pl

Akurat po “Zgredzie” moglibyśmy być pewni, że będzie konkretnie i z dużą ilością “mięsa”. Oczywiście tak było…

semKRK-9-relacja111111111
 
W prezentacji “Kiedy będę wysoko – czyli o postrzeganiu czasu w SEO” mogliśmy zobaczyć m.in. ciekawy case domeny zgred.pl. Paweł pokazał nam ile czasu trwało przywrócenie domeny do “życia” po procesie jej “rebranding’u” 🙂 Fajna lekcja dla osób, które nie do końca wiedzą czym jest cierpliwość przy pozycjonowaniu.

Video z prezentacji możemy obejrzeć poniżej:

 

Cezary Glijer – cezzy.pl

Cezary Glijer i prezentacja “SEO 2,19 czyli jak żyć i odnosić sukcesy SEO w dynamicznie zmieniającym się świecie”. Krótka lekcja historii, wizja przyszłości i… mega duża dawka humoru 🙂

semKRK 9 - relacja5
 
Wystąpienie Cezerego nastąpiło w zdecydowanie bardzo dobrym momencie całego wydarzenia. Po wyczerpującej podróży (do Krakowa jechaliśmy ponad 7 godzin), kilku godzinach już trwającej konferencji, był to idealny moment na odrobinę śmiechu i rozluźnienia 🙂 Oczywiście same wystąpienie niosło za sobą również odpowiednią wartość merytoryczną i mogliśmy m.in. poznać interesujące wnioski/poglądy Cezarego co do zmian przeprowadzanych przez Google.
 

semKRK awards – najlepsza kampania SEO

W czasie semKRK przyznane zostały również specjalne wyróżnienia za najlepsze case studies z kampanii SEO (za kampanie AdWords również). Zwyciężył case przygotowany na podstawie sklepu internetowego x-kom.pl.

semKRK 9 - relacja6
 
Michał Barczyk, SEO Team Leader w x-kom.pl / al.to, właściciel agencji kreatywnej MediaWIN, przedstawił nam m.in. jak wykorzystywano Real Time Marketing na potrzeby SEO. Bardzo ciekawa i inspirująca lekcja, która pokazała nam, że kreatywność w SEO może dać lepsze efekty niż kupowanie linków 🙂

semKRK 9 - relacja7
 
Video z prezentacji możemy obejrzeć poniżej:

 

Podsumowanie

Podsumowując, semKRK #9 zapamiętamy jako bardzo udane wydarzenie. Świetna organizacja, bardzo interesujące prezentacje… poprzeczka została ustawiona bardzo wysoko. Gratulujemy organizatorom, a nam jako MAYKO jest niezmiernie miło, że mogliśmy być partnerem takiej konferencji!

semKRK 9 - relacja8

Senior SEO Manager w firmie Mayko. Z branżą SEO zawodowo związany od 2008 roku. Uczestniczył przy kilkuset projektach SEO, w tym dla wielu znanych marek. Posiada szerokie doświadczenie, zwłaszcza w prowadzeniu bardziej złożonych kampanii dla eCommerce.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

You have to agree to the comment policy.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij