7 porad, które pomogą Ci w generowaniu leadów sprzedażowych

7 porad, które pomogą Ci w generowaniu leadów sprzedażowych

Mawia się, że dobre produkty i usługi same z siebie znajdą klientów, jeśli odznaczają się wysoką jakością. Trzeba jednak zaznaczyć, że jest to często powtarzany mit – gdyby naprawdę tak było, to cały świat reklamy i marketingu nie byłby potrzebny. Rzeczywistość jest taka, że wszystkie przedsiębiorstwa potrzebują efektywnych strategii pozyskiwania klientów. W tym artykule rozważymy

więcej...
Google wprowadza nowe atrybuty linków

Google wprowadza nowe atrybuty linków

W 2005 roku Google wprowadził atrybut “nofollow”, którym oznaczane są linki sponsorowane, komentarze na forach czy blogach. Powstał, by walczyć ze spamem. Teraz, po prawie 15 latach nadchodzi nowe! Google wprowadza 2 nowe atrybuty!

więcej...
Google wprowadza metrykę względnej konwersji na mobile

Google wprowadza metrykę względnej konwersji na mobile

O tym, że warto mierzyć oraz optymalizować konwersje mobile i desktop w sumie wie każdy. Jednak Google w ostatnim czasie zachęca także do mierzenia tzw. względnej konwersji na mobile (Relative Mobile Conversion Rate). Skąd się wzięło to pojęcie i na czym polega?

więcej...
SemKRK po raz 13 już we wrześniu

semKRK po raz 13 już we wrześniu

Szczęśliwa 13 edycja semKRK już 13 września! 13 edycja semKRK odbędzie się już 13 września 2019 r. o godz. 18.00 w krakowskim Muzeum Manggha . Mayko po raz kolejny ma przyjemność być patronem tego wydarzenia! semKRK to krakowskie spotkania tworzone dla właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e-commerce, specjalistów SEO i SEM oraz agencji marketingu internetowego.

więcej...
Nowe badanie od UPS na temat trendów w e-commerce

Nowe badanie od UPS na temat trendów w e-commerce

Firma UPS opublikowała swoje badanie, w którym zwraca uwagę na zachodzące trendy w handlu elektronicznym, a w szczególności na kwestie budzące niepokój wśród kupujących w Internecie. Na czym polegało badanie? Globalne badanie UPS Pulse of the Online Shopper™ opisuje nawyki i preferencje konsumentów w zakresie od prepurchase do postdelivery. Zwraca także uwagę na to, jak

więcej...
9 powodów w jakie reklamy na Facebooku wspierają sprzedaż w e-commerce

Czy reklamy na Facebooku są przydatne w sprzedaży internetowej?

Prowadząc sklep internetowy, masz do wyboru mnóstwo opcji odnośnie do tego, jak będziesz zdobywał klientów. Poza takimi oczywistymi opcjami jak SEO warto także zdecydować się na aktywność w mediach społecznościowych. O ile nie działasz w branży B2B (w której to najbardziej przydatny jest LinkedIn), Facebook zwykle będzie Twoim najlepszym wyborem.

więcej...