Twoja strategia marketingowa nie działa? Skorzystaj z pomocy agencji

Twoja strategia marketingowa nie działa? Skorzystaj z pomocy agencji

Masz świetny produkt lub usługę, lecz nie możesz znaleźć klientów? A może brakuje Ci pomysłu jak wyróżnić się spośród setek innych sklepów internetowych? Jeśli Twoje pomysły na marketing ciągle zawodzą, skorzystaj z pomocy agencji e-commerce. Doświadczenie specjalistów od marketingu sprawia, że sklepy internetowe znajdują stałych klientów i budują stabilną pozycję na rynku. Dowiedz się więcej

więcej...
Czy e-commerce się opłaca Rozważania na temat opłacalności e-commerce

Czy e-commerce się opłaca? Rozważania na temat opłacalności e-commerce

E-commerce, czyli handel internetowy, stał się nieodłączną częścią dzisiejszego świata biznesu. Jednak wiele osób nadal zastanawia się, czy inwestowanie w ten model biznesowy jest opłacalne. W tym artykule przyjrzymy się głównym aspektom e-commerce i dowiemy się, czy to naprawdę opłacalna forma prowadzenia biznesu. E-commerce a koszty prowadzenia Pierwszą kwestią, którą warto rozważyć, jest to, jakie

więcej...
Jak założyć sklep internetowy? O czym warto pamiętać? Na co się przygotować?

Jak założyć sklep internetowy? O czym warto pamiętać? Na co się przygotować?

Założenie sklepu internetowego wielu osobom wydaje się świetnym pomysłem na biznes. W końcu od dawna udział e-commerce w sprzedaży ogółem rośnie zarówno kwoto, jak i procentowo. Chociaż obecnie notujemy lekką zadyszkę, to prognozy długoterminowe przewidują dalsze wzrosty. Czy można z nich wykroić kawałek tortu dla siebie? W końcu samo „postawienie” sklepu on-line zwykle nie jest

więcej...
Przeniesienie sklepu internetowego – na co zwrócić uwagę?

Przeniesienie sklepu internetowego – na co zwrócić uwagę?

Migracja sklepu internetowego może być dużą szansą dla biznesu. Niekiedy stanowi natomiast jedyną opcję pozwalającą na dalszy rozwój firmy. Niezależnie od przyczyn przeniesienia e-sklepu, należy to zrobić w pełni profesjonalny sposób. Warto zatem dowiedzieć się, jak przenieść sklep internetowy w prawidłowy sposób. Na czym polega przeniesienie sklepu online? Przeniesienie e-commerce to po prostu migracja z

więcej...

14 kroków do sukcesu dzięki social media dla sklepów e-commerce

Handel społecznościowy jest wciąż stosunkowo nowy, ale ma znaczący wpływ na firmy e-commerce i sposób, w jaki sprzedają swoje produkty klientom. Media społecznościowe mogą pomóc w rozwoju Twojego biznesu e-commerce. Dzięki nim dotrzesz do większej liczby osób. To idealne miejsce dotarcia do nowych odbiorców. Konsumenci spędzają prawie 2.5 h dziennie na portalach społecznościowych. Przyciągającymi wzrok

więcej...

Buyer persona w e-commerce: dlaczego jej potrzebujesz?

Jeśli chcesz skutecznie zarządzać marketingiem i sprzedażą, musisz wiedzieć, do kogo kierujesz swój przekaz i kto jest w twojej grupie odbiorców. Czym kierują się potencjalni klienci? Jakie mają cele i bolączki? Czy będą zainteresowani oferowanymi produktami? W odpowiedzi na wszystkie te pytania pomóc może buyer persona, a ten artykuł przeprowadzi Cię przez tajniki jej tworzenia.

więcej...
raport seo blog ecommerce 2021

Liderzy e-commerce 2021: najnowszy raport od Mayko

Które sklepy poradziły sobie najlepiej w minionym roku? Odpowiedź na to ważne pytanie znajdziesz w specjalnym raporcie SEO od Mayko.pl! Nasi specjaliści przeanalizowali wyniki blisko 3 000 polskich sklepów internetowych z dziewięciu branż. Poznaj TOP20 najlepszych e-commerce w Polsce i sprawdź, które sklepy uzyskały największy ruch z bezpłatnych wyszukiwań Google w 2021 roku!

więcej...

Jak systemy PIM mogą pomóc w e-commerce

Asortyment produktów to centralny element Twojego sklepu internetowego. Liczne towary stanowią jednocześnie ogromny zbiór danych, którymi trzeba sprawnie zarządzać. Jak to zrobić? W tym celu najlepiej jest skorzystać z oprogramowania PIM. W tym artykule dowiesz się, jakie są jego największe zalety w kontekście e-commerce.

więcej...

Systemy PIM w e-commerce – co warto o nich wiedzieć?

Sklepy internetowe muszą zarządzać ogromną ilością danych. Jak zatem sprawnie realizować to zadanie? W tym celu najlepiej skorzystać ze specjalnych narzędzi jak PIM – Product Information Management. W tym artykule dowiesz się, czym jest tego typu oprogramowanie oraz dlaczego warto z niego korzystać.

więcej...

7 najważniejszych KPI e-commerce managera

Jak stwierdził jeden ze specjalistów od Google: Większość firm jest bogata pod względem danych, ale biedna, jeśli chodzi o informacje. Takie zjawisko może być szczególnie widoczne w e-commerce, gdzie zawsze obraca się dużą ilością danych. Które z nich zatem monitorować, aby wyciągnąć najbardziej przydatne wnioski?

więcej...