Jak uniknąć błędów SEO w e-commerce?

Prowadzenie ecommerce to trudna sztuka, która wymaga posiadania wiedzy z wielu obszarów – w tym przede wszystkim wiedzy o marketingu internetowym. Warto też wiedzieć, co potencjalnie może pójść nie tak, by w razie kłopotów móc stosunkowo szybko zareagować. Choć wychodzimy z założenia, że lepiej uczyć się cudzych błędach niż swoich, to zdajemy sobie sprawę z

więcej...

Czy warto optymalizować strony kategorii w sklepie internetowym?

W przypadku pozycjonowania sklepów internetowych zwykle dużą uwagę poświęca się stronom produktów. To w końcu one stanowią główną ofertę, do której sprzedawcy chcą przyciągnąć klientów. Sam asortyment jest jednak skategoryzowany według stron kategorii. Co z nimi? Czy warto skupić się na nich podczas pozycjonowania? Co warto mieć wtedy na uwadze? Tego dowiesz się z poniższego

więcej...

Jak tworzyć skuteczne opisy produktów?

Opisy produktów mogą spędzać sen z powiek niejednemu copywriterowi, ale i właścicielowi sklepu internetowego. A nawet jeśli śpisz spokojnie, to musisz mieć świadomość, tego, jak istotną rolę w procesie zakupowym pełnią te podstawowe informacje o oferowanych produktach. Traktowanie opisów po macoszemu, a co gorsze zignorowanie samego procesu ich tworzenia może przynieść opłakane skutki – pod

więcej...

Rola automatyzacji w customer experience

Jako właściciel firmy, chcesz mieć pewność, że oferowane przez Ciebie doświadczenie klienta tak dobre, jak to możliwe. To naturalne! Ale jak to osiągnąć? Z pomocą przychodzi automatyzacja! Z tego artykułu dowiesz się, jak automatyzacja może pomóc w obsłudze klienta i dlaczego stała się tak ważną częścią branży. 

więcej...

5 porad jak optymalizować zdjęcia pod SEO

W przypadku sklepów internetowych zdjęcia mają duże znaczenie. Stanowią jeden z głównych elementów, który pozwala zaprezentować Twoją ofertę. Z drugiej strony zajmują sporo miejsca na serwerze i wpływają na szybkość ładowania się stron.

więcej...

5 platform B2B e-commerce godnych polecenia

Prowadzenie sklepu internetowego to trudne przedsięwzięcie. Staje się ono jeszcze bardziej skomplikowane w przypadku handlu B2B. Z tego powodu potrzebujesz sprawdzonej platformy, która pomoże Ci prowadzić biznes.

więcej...

5 prostych sposobów na poprawę konwersji w e-commerce na przykładzie porzuconych koszyków

Każdego dnia ¾ koszyków na całym świecie zostaje porzuconych przez klientów sklepów internetowych. Powody są bardzo różne i warto jest mieć świadomość, co przyczynia się do tak częstego rezygnowania z zakupów. Według badań Baymard Institute z kwietnia 2021 już ponad 69,80% klientów porzuca proces zakupowy. Obserwując wyniki badań na przestrzeni lat zauważymy, że z roku na

więcej...

Treści w e-commerce – jak zwiększyć widoczność dzięki SEMSTORM?

Celem każdego, kto prowadzi sklep internetowy, jest oczywiście sprzedaż. Aby cieszyć się wysokimi wynikami konwersji, trzeba działać wielotorowo, a więc nie polegać tylko na płatnej reklamie i wykorzystywać różnorodne działania. Świetnie sprawdza się w tym wypadku marketing treści, który pomoże Ci poprawić widoczność, zdobywać wysokie pozycje na wybrane słowa kluczowe oraz przyciągnie ruch organiczny na

więcej...

E-commerce – podsumowanie miesiąca (05.2021)

Co się działo w branży e-commerce w maju? W podsumowaniu tym dowiesz się o ostatnich najważniejszych wydarzeniach ze świata handlu. Oprócz tego znajdziesz tu przydatne informacje z ciekawych raportów oraz nowe porady z najlepszych źródeł, które pomogą Ci pozycjonować sklep.

więcej...

Bezpłatny meetup: Google Cloud w e-commerce i digital marketingu [20.05.2021]

Google jest niekwestionowanym liderem cyfrowego marketingu – a Analytics, Data Studio czy Google Ads to jedynie elementy większego ekosystemu giganta. Oprócz gotowych narzędzi marketingowych masz też dostęp do technologii, które za nimi stoją. Dowiedz się, jak wprowadzić swój e-biznes na wyższy poziom, korzystając z zaawansowanych technologii chmurowych udostępnianych w Google Cloud Platform (GCP).

więcej...
Hosting dla e-sklepu: jak wybrać? Na co uważać?

Hosting dla e-sklepu: jak wybrać? Na co uważać?

Rynek e-commerce rośnie z roku na rok. Czy wiesz, że w 2019 roku już 62% osób w Polsce, które korzystają z sieci, dokonało zakupów przez internet1? Ta liczba będzie rosnąć, podobnie jak zakres produktów dostępnych on-line. I Ty zastanawiasz się nad otwarciem e-sklepu? A może już go prowadzisz i chcesz usprawnić działanie tego serwisu? Jedną

więcej...