Raport SEO 2019 dla E-commerce – Liderzy swoich branż3

Raport SEO 2019 dla E-commerce – Liderzy swoich branż

Który sklep internetowy pojawia się na pierwszej stronie w Google? Jaki przyciąga ruch z największej ilości słów kluczowych? I co najważniejsze – jakie sklepy internetowe w Polsce najczęściej odwiedzamy? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w corocznym raporcie MAYKO.

więcej...

Czy Amazon rozpocznie działalność w Polsce?

Obecnie Polacy mogą kupować na Amazonie, ale muszą w tym celu wykorzystywać niemiecką wersję w języku polskim. Na sprzedaż negatywnie wpływają także różnice w VAT (Polska – 23%, Niemcy – 19%). Okazuje się jednak, że istnieją realne szanse na to, że Amazon chce w całości rozpocząć swoją działalność w Polsce.

więcej...

5 porad jak aktualizować treści w sklepie internetowym

Najważniejsze 3 filary pozycjonowania stron internetowych to content, linki oraz optymalizacja techniczna. Wszystkie te elementy są praktycznie równie ważne i nawzajem na siebie oddziałują. Czy możemy wymienić jeszcze inny kluczowy czynnik w SEO? Tak – jest nim szeroko pojęta świeżość i aktualność strony. Zagadnienie to obejmuje choćby dbanie o aktualizowanie treści witryny, co już samo

więcej...
Darmowy szablon dla E-COMMERCE w Google Data Studio

Darmowy raport Google Data Studio dla E-COMMERCE

Dzięki Google Data Studio możemy zbierać i analizować dane z wielu narzędzi w jednym miejscu. Ułatwia nam to codzienną pracę, daje szerszą perspektywę i pogląd na to co dzieje się z naszym E-commerce, a to tego zaoszczędza wiele godzin analiz. Specjalnie dla Was przygotowaliśmy DARMOWY raport dla sklepów internetowych w Google Data Studio! Dzięki niemu

więcej...
Podsumowanie branży SEO w 2019 roku

Podsumowanie roku 2019 w Google i całej branży E-commerce. Poznaj najważniejsze aktualizacje i trendy kończącego się roku!

Ani się obejrzeć, a rok 2019 już zbliża się do końca. W branży SEO przez ten czas jak zwykle widzieliśmy kolejne aktualizacje od Google, które za każdym razem wzbudzały mniejsze lub większe emocje. Oprócz tego pojawiło się wiele badań i raportów, które wyjawiły ciekawe informacje na temat zachowań konsumentów w Internecie czy rozwoju pewnych praktyk.

więcej...
7 mitów na temat e-commerce, w które powinieneś przestać wierzyć

7 mitów na temat e-commerce, w które powinieneś przestać wierzyć

E-commerce funkcjonuje już wiele lat. Uznaje się, że pierwsza transakcja internetowa miała miejsce 12 sierpnia 1994 roku. Dan Kohn utworzył stronę internetową, na której sprzedał wtedy swojemu przyjacielowi album Stinga „Ten Summoner’s Tales”. Od tego czasu branża bardzo się rozwinęła. Powstało wiele analiz, badań oraz opinii na temat poszczególnych strategii i technologii.

więcej...
Poczta Polska chce zangażować się w obsługę e-commerce

Poczta Polska chce zaangażować się w obsługę e-commerce

Jak podaje Statista Digital Market Outlook, Polska zajmuje 13 miejsce, jeśli chodzi o najszybciej rozwijające się rynki handlu internetowego. Większość transakcji e-commerce generuje także konieczność zrealizowania wysyłki produktu, co prowadzi do większego zapotrzebowania na usługi kurierskie. Widząc takie trendy, Poczta Polska chce przestawić się na obsługę e-commerce.

więcej...