Co powinieneś wiedzieć o headless e-commerce

Co powinieneś wiedzieć o headless e-commerce?

W ostatnich latach konsumenci wymagają coraz bardziej unikalnego i dostosowanego do nich doświadczenia zakupowego w wykorzystywanych przez siebie kanałach. Z racji tego, że ścieżka zakupowa obejmuje coraz więcej elementów (jak e-mailing, media społecznościowe, Internet Rzeczy itp.), stworzenie spójnej i jakościowej drogi jest coraz trudniejsze.

więcej...
Carrefour inwestuje w możliwość robienia zakupów spożywczych przez Internet

Carrefour inwestuje w możliwość robienia zakupów spożywczych przez Internet

Carrefour inwestuje w e-grocery. Sieć popularnych sklepów poszerza zasięg zakupycodzienne.carrefour.pl oraz uruchamia dostawę produktów kurierem. Jak, co, kiedy i gdzie? Już wcześniej na początku tego roku Carrefour otworzył e-sklepy w Warszawie, Krakowie i Katowicach. Teraz podejmuje kolejne kroki w ekspansji na Śląsk, która będzie dotyczyć mieszkańców Siemianowic Śląskich, Czeladzi, Chorzowa oraz Sosnowca. Asortyment obejmuje ponad

więcej...
O czym pisać na blogu e-commerce 12 przydatnych pomysłów

O czym pisać na blogu e-commerce? 12 przydatnych pomysłów

Prowadzenie bloga firmowego jest wskazane nie tylko w przypadku usługowych firm, ale przyniesie także wiele korzyści sklepom internetowym. Taka platforma przyczynia się do lepszego SEO, pozwala w długofalowej perspektywie zdobywać wiernych klientów poprzez content marketing, jak i pomaga w budowaniu wizerunku firmy. O czym zatem pisać na takim blogu e-commerce, aby przyciągać klientów i nie

więcej...
Nowe badanie ujawnia ciekawe szczegóły na temat zachowań kupujących online podczas Black Friday

Nowe badanie ujawnia ciekawe zachowania podczas Black Friday

Sprzedawcy internetowi muszą sprostać wysokim wymaganiom klientów, jeśli chcą zyskać na jednym z najgorętszych okresów sprzedażowych w roku. W przeciwnym wypadku potencjalni kupujący szybko przejdą do konkurencji. Jest to jeden z wniosków, jaki znajdziemy w raporcie opublikowanym przez Quantum Metric pod tytułem Unpacking Black Friday: Pairing consumer expectations with past behavior.

więcej...
6 porad jak wybrać nazwę domeny dla sklepu internetowego

6 porad jak wybrać nazwę domeny dla sklepu internetowego

Wybieranie domeny internetowej ma wiele wspólnego z wybieraniem nazwy firmy – często wymaga wielu przemyśleń oraz rozważenia licznych opcji. Niekiedy wręcz dobranie domeny będzie podyktowane właśnie ustaloną nazwą przedsiębiorstwa – o tym szerzej powiemy w dalszej części artykułu.

więcej...
7 powodów dlaczego sklep internetowy nie przyciąga ruchu

7 powodów dlaczego sklep internetowy nie przyciąga ruchu

Sklep internetowy to bardzo skomplikowany organizm – na jego działanie i ewentualny sukces na wpływ wiele czynników. Czasem bywa tak, że klienci nie odwiedzają Twojego sklepu, a co za tym idzie – nie kupują i sklep nie zarabia. Dlaczego? Przeprowadziliśmy analizę i wybraliśmy 7 głównych powodów dlaczego sklep internetowy nie przyciąga ruchu. Oto one!

więcej...
Allegro pozwala zapłacić za zakupy 30 dni później

Allegro pozwala zapłacić za zakupy 30 dni później

Allegro wprowadziło sposób płatności Allegro Zapłać Później. Pozwala on kupującym dokonać zapłaty za zakupione produkty do 30 dni po ich zamówieniu. Nowa metoda została zaprojektowana we współpracy z fintechem PayPo. Allegro Zapłać Później – jak działa? Oto najważniejsze informacje odnośnie do nowej usługi: Termin zapłaty Odłożenie zapłaty do 30 dni po złożeniu zamówienia nie wiąże

więcej...
7 porad, które pomogą Ci w generowaniu leadów sprzedażowych

7 porad, które pomogą Ci w generowaniu leadów sprzedażowych

Mawia się, że dobre produkty i usługi same z siebie znajdą klientów, jeśli odznaczają się wysoką jakością. Trzeba jednak zaznaczyć, że jest to często powtarzany mit – gdyby naprawdę tak było, to cały świat reklamy i marketingu nie byłby potrzebny. Rzeczywistość jest taka, że wszystkie przedsiębiorstwa potrzebują efektywnych strategii pozyskiwania klientów. W tym artykule rozważymy

więcej...