Sklep internetowy w modelu SaaS Poznaj plusy i minusy

Sklep internetowy w modelu SaaS? Poznaj plusy i minusy

Wybór platformy na jakiej stworzymy sklep internetowy to duże wyzwanie. Pojawiają się coraz to nowe rozwiązania. Niektóre z nich sprawdzą się w większości przypadków, a inne są przeznaczone dla użytkowników z określonymi potrzebami. Jak w każdym biznesie jednym z większych problemów na samym starcie są koszty finansowe. Aby sprostać temu wyzwaniu powstały platformy sklepów internetowych

więcej...
Śledzenie w e-commerce to nie tylko sprzedaż

Śledzenie konwersji dla numeru telefonu i adresu email w Twoim e-commerce

Śledzenie konwersji w sklepie internetowym to nie tylko sprawdzanie ilości konwersji i wygenerowanej sprzedaży. Są branże, w których dominuje jeszcze sprzedaż poprzez email lub telefon. O ile śledzenie poprzez kliknięcie w linki telefonu lub maila jest proste, o tyle część klientów po prostu zaznacza numer telefonu lub adres email i przenosi go do swojego klienta

więcej...
Najpopularniejsze platformy e-commerce w Polsce

Najpopularniejsze platformy e-commerce w Polsce

Wybranie najlepszej dla siebie platformy e-commerce to niełatwe zadanie. Należy wziąć pod uwagę wiele czynników, a zwłaszcza swój budżet oraz potrzeby. Ta decyzja w dużym stopniu wpłynie na przyszłość Twojego powodzenia w sprzedaży w Internecie.

więcej...
Jak polskie firmy B2B sprzedają w Internecie

Raport: jak polskie firmy B2B sprzedają w Internecie?

B2B to ważny element gospodarki. Jednak w badaniach i analizach na rynku polskim często jest on nieco pomijany. Większość opracowań skupia się na kupujących i ich zachowaniach. Firma E-point opublikowała raport „B2B Buying Process in Poland: Challenges, Trends, Inspirations”. Jego celem jest przedstawienie tego, jak polskie firmy B2B:

więcej...
9 powodów dla których sklep internetowy potrzebuje bloga

9 powodów, dla których sklep internetowy potrzebuje bloga

Prowadzenie bloga firmowego jest do pewnego stopnia oczywiste – jeżeli chcesz przyciągnąć organicznie klientów, to musisz publikować treści mogące ich zaciekawić. Jak jednak ma się sprawa w przypadku sklepu internetowego? Czy treści blogowe nie odciągną klientów od samych produktów? Czy generowanie ruchu za pomocą bloga jest konieczne/przydatne, jeżeli pozycje w Google zależą od optymalizacji oraz

więcej...
Najważniejsze wydarzenie e-commerce w Europie 2019

Najważniejsze wydarzenia e-commerce w Europie 2019

Oto lista najważniejszych wydarzeń e-commerce w Europie w roku 2019. W skład tego zestawienia wchodzą eventy, wystawy czy też seminaria. Niektóre z nich to duże wydarzenia mające już swoją długą historię, a inne organizowane są na nieco mniejszą skalę.

więcej...
Dlaczego nie należy kierować się jedynie ceną przy wyborze firmy SEO

Dlaczego nie należy kierować się jedynie ceną przy wyborze firmy SEO?

Każdy, kto nieco interesuje się branżą SEO, wie, że często można spotkać niesamowite oferty typu „wysokie pozycje w Google za jedynie 50 zł/miesiąc”. Mnóstwo przedsiębiorców niestety powierza swój marketing w Internecie firmom, których jedyną siłą przetargową jest niska cena. Może się wydawać, że zyskują całkiem niezły „deal”, jednak nieraz nie spodziewają się, co może ich

więcej...
Podsumowanie branży SEO w 2018 roku

Podsumowanie branży SEO w 2018 roku

2018 był ciekawym rokiem w branży SEO. Widzieliśmy znaczące zmiany w algorytmach, wprowadzenie nowych standardów jak mobile first indexing, czy zmiany w Google Search Console oraz Google Moja Firma.

więcej...
Czy Google błędnie ocenia kanoniczne URL

Czy Google błędnie ocenia kanoniczne URL?

Pod koniec grudnia 2018 roku na Google Webmaster Help rozgorzała pewna dyskusja. Otóż jeden z webmasterów zgłosił, że jedna z jego witryn straciła z indeksu setki stron w ciągu jednego tygodnia. Zauważył też, że Google skojarzyło jedno URL z kompletnie niepowiązanym kanonicznym URL, co według niego miało być przyczyną problemu.

więcej...
Google opublikowało poradnik na temat tego jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce

Google opublikowało poradnik na temat tego jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce

Google opublikowało e-book liczący sobie 108 stron. Zawarto w nim mnóstwo porad odnośnie do tego, jak zwiększyć sprzedaż w sklepach internetowych – wszystko poparte dokładnymi testami A/B oraz ciekawymi case studies. Znajdziemy tutaj mnóstwo odnośników do innych przydatnych źródeł informacji. Każda strona tego darmowego e-booka jest na wagę złota.

więcej...