Największe wzrosty/spadki SEO – LIPIEC 2019
Czy w lipcu byliśmy świadkami jakiś większych roszad w wynikach Google? Zapraszamy do naszej comiesięcznej analizy SEO.
Czy w lipcu byliśmy świadkami jakiś większych roszad w wynikach Google? Zapraszamy do naszej comiesięcznej analizy SEO.
Czy podjąłeś decyzję o przeniesieniu się na inną platformę e-commerce? Taki krok może przynieść wiele pozytywnych biznesowych korzyści. Jednak podczas całego procesu istnieje pewien element, o którym nie możesz zapomnieć – SEO.
Nasza comiesięczna analiza serpów Google gotowa! Zobaczmy jakie serwisy zanotowały wzrosty lub spadki w czerwcu.
Jeśli jesteś e-commerce managerem, musisz mieć ciągle na uwadze wiele spraw. Zależy Ci na jak najlepszych wynikach i efektywności. Do tak odpowiedzialnych zadań potrzebne Ci są oczywiście odpowiednie narzędzia. Oczywiste jest, że nie masz czasu przetestować ich wszystkich. W tym artykule znajdziesz dlatego 26 sprawdzonych narzędzi SEO, które na pewno przydadzą Ci się w pracy.
Staramy się, aby każda oferta, którą przygotowujemy, była jak najlepiej dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta. Dlatego też, jeśli wyślesz do nas zapytanie, na pewno będziemy chcieli przeprowadzić z Tobą krótką rozmowę o historii strony, Twoich potrzebach i oczekiwaniach. Przygotowaliśmy artykuł, w którym przybliżamy nasze pytania i to, dlaczego je zadajemy.
Zespół MAYKO przygotował ciekawą propozycję dla wszystkich e-commersiaków! Wystarczy, że wypełnisz prosty formularz zgłoszeniowy, a w ciągu 48 godzin otrzymasz od nas całkowicie DARMOWĄ analizę SEO swojego sklepu!
Choć Google i inne wyszukiwarki internetowe działają coraz lepiej, to jednak dalej niektóre techniczne elementy skutecznie przeszkadzają im w analizowaniu treści strony. Oprócz tego brane są pod uwagę kwestie techniczne (jak czas ładowania), które przekładają się na user experience.
Google oficjalnie ogłosiło, że 3 czerwca miała miejsce aktualizacja. Zaznaczono, iż nie była ona zaprowadzona na bardzo szeroką skalę, jednak jest na tyle duża, że jej skutki będą na pewno widoczne. Jak się okazało, efekty update’u są aż nadto widoczne.
Czy w maju byliśmy świadkami jakiś większych roszad w serpach Google? Tego dowiesz się dzięki naszej comiesięcznej analizie największych wzrostów i spadków SEO.
Które serwisy zanotowały w kwietniu wzrosty SEO, a które spadki? Odpowiedź na to pytanie uzyskacie dzięki kolejnej edycji naszej analizy – zapraszamy!
Prowadzenie bloga firmowego jest do pewnego stopnia oczywiste – jeżeli chcesz przyciągnąć organicznie klientów, to musisz publikować treści mogące ich zaciekawić. Jak jednak ma się sprawa w przypadku sklepu internetowego? Czy treści blogowe nie odciągną klientów od samych produktów? Czy generowanie ruchu za pomocą bloga jest konieczne/przydatne, jeżeli pozycje w Google zależą od optymalizacji oraz
W marcu byliśmy świadkami dużego update w algorytmie Google. Jakie to miało przełożenie na widoczność poszczególnych serwisów w Google? Zapraszam do analizy największych wzrostów i spadków SEO w marcu.