Podsumowanie miesiąca w e-commerce

Podsumowanie miesiąca w e-commerce: lipiec 2021

Co działo się w branży e-commerce w lipcu? W podsumowaniu tym dowiesz się o ostatnich najważniejszych wydarzeniach ze świata handlu. Oprócz tego znajdziesz tu przydatne informacje z ciekawych raportów oraz nowe porady z najlepszych źródeł, które pomogą Ci pozycjonować sklep.

więcej...

Jak content marketing i copywriting sprzedażowy mogą pomóc w e-commerce?

„Załóż dobry sklep, zaoferuj świetne produkty, a kupujący pojawią się sami” – choć często można spotkać się z takimi poradami, to jednak nie mają one za wiele wspólnego z rzeczywistością. Zdobywanie klientów w e-commerce wymaga obecnie stosowania copywritingu sprzedażowego oraz publikowania jakościowych treści. W tym artykule dowiesz się zatem, jak dzięki tworzeniu dobrego contentu możesz

więcej...

5 prostych sposobów na poprawę konwersji w e-commerce na przykładzie porzuconych koszyków

Każdego dnia ¾ koszyków na całym świecie zostaje porzuconych przez klientów sklepów internetowych. Powody są bardzo różne i warto jest mieć świadomość, co przyczynia się do tak częstego rezygnowania z zakupów. Według badań Baymard Institute z kwietnia 2021 już ponad 69,80% klientów porzuca proces zakupowy. Obserwując wyniki badań na przestrzeni lat zauważymy, że z roku na

więcej...

Podsumowanie miesiąca w e-commerce: czerwiec 2021

Co działo się w branży e-commerce w czerwcu? W podsumowaniu tym dowiesz się o ostatnich najważniejszych wydarzeniach ze świata handlu. Oprócz tego znajdziesz tu przydatne informacje z ciekawych raportów oraz nowe porady z najlepszych źródeł, które pomogą Ci pozycjonować sklep.

więcej...

Treści w e-commerce – jak zwiększyć widoczność dzięki SEMSTORM?

Celem każdego, kto prowadzi sklep internetowy, jest oczywiście sprzedaż. Aby cieszyć się wysokimi wynikami konwersji, trzeba działać wielotorowo, a więc nie polegać tylko na płatnej reklamie i wykorzystywać różnorodne działania. Świetnie sprawdza się w tym wypadku marketing treści, który pomoże Ci poprawić widoczność, zdobywać wysokie pozycje na wybrane słowa kluczowe oraz przyciągnie ruch organiczny na

więcej...

3 sposoby na zidentyfikowanie luki w contencie

Jeśli pozyskujesz klientów za pomocą content marketingu, często możesz zastanawiać się nad tym, jakie treści publikować. Jak więc to ustalić? Co nawet ważniejsze – jak mieć pewność, że nie pomijasz tematów, które mogą przynieść najlepsze rezultaty? Aby zaradzić temu problemowi, powinieneś regularnie przeprowadzać analizę luk w contencie (content gaps). W tym artykule dowiesz się, jak

więcej...

Artykuł sponsorowany od A do Z

Skuteczna strategia marketingowa firmy nie może obejść się bez artykułów sponsorowanych. Publikowane są na blogach, czy stronach internetowych i pełnią istotną rolę w budowaniu wizerunku marki.  Czym są artykuły sponsorowane? Co to znaczy “dobry artykuł”? Jak znaleźć odpowiednie miejsce do ich publikacji? Tego dowiesz się z poniższego tekstu.

więcej...

E-commerce – podsumowanie miesiąca (05.2021)

Co się działo w branży e-commerce w maju? W podsumowaniu tym dowiesz się o ostatnich najważniejszych wydarzeniach ze świata handlu. Oprócz tego znajdziesz tu przydatne informacje z ciekawych raportów oraz nowe porady z najlepszych źródeł, które pomogą Ci pozycjonować sklep.

więcej...

Przekierowania SEO w pigułce

Jeśli szukasz informacji o przekierowaniach SEO – jesteś w dobrym miejscu. W naszym poradniku znajdziesz wiele przydatnych informacji na ten temat 🙂 Kiedy stosuje się przekierowania? Które przekierowania są najpopularniejsze? Jak prawidłowo tworzyć reguły .htaccess? Zaczynamy!

więcej...

Bezpłatny meetup: Google Cloud w e-commerce i digital marketingu [20.05.2021]

Google jest niekwestionowanym liderem cyfrowego marketingu – a Analytics, Data Studio czy Google Ads to jedynie elementy większego ekosystemu giganta. Oprócz gotowych narzędzi marketingowych masz też dostęp do technologii, które za nimi stoją. Dowiedz się, jak wprowadzić swój e-biznes na wyższy poziom, korzystając z zaawansowanych technologii chmurowych udostępnianych w Google Cloud Platform (GCP).

więcej...