Artykuł sponsorowany od A do Z

Skuteczna strategia marketingowa firmy nie może obejść się bez artykułów sponsorowanych. Publikowane są na blogach, czy stronach internetowych i pełnią istotną rolę w budowaniu wizerunku marki.  Czym są artykuły sponsorowane? Co to znaczy “dobry artykuł”? Jak znaleźć odpowiednie miejsce do ich publikacji? Tego dowiesz się z poniższego tekstu.

więcej...

E-commerce – podsumowanie miesiąca (05.2021)

Co się działo w branży e-commerce w maju? W podsumowaniu tym dowiesz się o ostatnich najważniejszych wydarzeniach ze świata handlu. Oprócz tego znajdziesz tu przydatne informacje z ciekawych raportów oraz nowe porady z najlepszych źródeł, które pomogą Ci pozycjonować sklep.

więcej...

Przekierowania SEO w pigułce

Jeśli szukasz informacji o przekierowaniach SEO – jesteś w dobrym miejscu. W naszym poradniku znajdziesz wiele przydatnych informacji na ten temat 🙂 Kiedy stosuje się przekierowania? Które przekierowania są najpopularniejsze? Jak prawidłowo tworzyć reguły .htaccess? Zaczynamy!

więcej...

Bezpłatny meetup: Google Cloud w e-commerce i digital marketingu [20.05.2021]

Google jest niekwestionowanym liderem cyfrowego marketingu – a Analytics, Data Studio czy Google Ads to jedynie elementy większego ekosystemu giganta. Oprócz gotowych narzędzi marketingowych masz też dostęp do technologii, które za nimi stoją. Dowiedz się, jak wprowadzić swój e-biznes na wyższy poziom, korzystając z zaawansowanych technologii chmurowych udostępnianych w Google Cloud Platform (GCP).

więcej...
Czym jest DeepRank

Czym jest DeepRank?

Wyszukiwarka Google stale się rozwija. Aby była w stanie udzielać jak najlepszych odpowiedzi na zróżnicowane pytania, musi potrafić zrozumieć różne niuanse językowe oraz kontekst. Z tego powodu jej twórcy ulepszają ją o coraz to nowsze technologie.

więcej...
Prasówka SEO/e-commerce

Prasówka SEO/e-commerce #33

W tej prasówce bardzo przydatne statystyki dotyczące porzuconych koszyków, przyjrzymy się także niespodziewanej decyzji, jaką jest wejście Kauflanda na rynek e-commerce oraz prześledzimy premierę Amazona w Polsce.

więcej...
Hosting dla e-sklepu: jak wybrać? Na co uważać?

Hosting dla e-sklepu: jak wybrać? Na co uważać?

Rynek e-commerce rośnie z roku na rok. Czy wiesz, że w 2019 roku już 62% osób w Polsce, które korzystają z sieci, dokonało zakupów przez internet1? Ta liczba będzie rosnąć, podobnie jak zakres produktów dostępnych on-line. I Ty zastanawiasz się nad otwarciem e-sklepu? A może już go prowadzisz i chcesz usprawnić działanie tego serwisu? Jedną

więcej...
migracja sklepu - case study

Działania agencji SEO a migracja sklepu: case study

Migracja sklepu to skomplikowany proces – można go jednak przeprowadzić sprawnie i bez ponoszenia większych strat w widoczności. Pod warunkiem, że zadbamy o pewne kwestie z wyprzedzeniem. W tym artykule dowiesz się, dlaczego w proces migracji sklepu powinien być zaangażowany specjalista SEO oraz czego powinien dopilnować.

więcej...