marketplace czy sklep internetowy

Marketplace czy własny sklep internetowy?

Rozpoczynając sprzedaż w Internecie, musisz podjąć wiele decyzji. Liczba platform, nisz, produktów czy CMS-ów jest ogromna. W tym artykule przyjrzymy się jednak innej popularnej opcji, jaką jest marketplace.

więcej...
Raport SEO od Mayko - Liderzy ecommerce 2020

Liderzy e-commerce 2020: raport SEO od Mayko

Które sklepy poradziły sobie najlepiej w 2020 roku? Odpowiedź na to ważne pytanie znajdziesz w specjalnym raporcie SEO od Mayko.pl! Jak co roku przeanalizowaliśmy wyniki ponad 3 tysięcy polskich sklepów internetowych z różnych branż. Wyłoniliśmy TOP20 najlepszych e-commerce w 9 kategoriach. Sprawdź, które sklepy uzyskały największy ruch z bezpłatnych wyszukiwań Google w minionym roku!

więcej...
Prasówka SEO/e-commerce

Prasówka SEO/e-commerce #31

W tej prasówce sporo wieści o Google – jedno z wydarzeń brzmi całkiem poważnie. Dodatkowo przybliżamy ciekawe wydarzenia z kraju, a oprócz tego Facebook w końcu bardziej przybliżył to, w jaki sposób jego algorytm podsuwa nam kolejne posty.

więcej...
Prasówka SEO/e-commerce

Prasówka SEO/e-commerce #30

W tej prasówce ciekawe badania dotyczące e-commerce, ważne informacje w kontekście grupy Alibaba oraz kilka przydatnych kwestii związanych z Google oraz nowości od Allegro. A co zatem w tej prasówce?

więcej...
Podsumowanie SEO i e-commerce w 2020 roku

Podsumowanie SEO i e-commerce w 2020 roku

Rok 2020 za nami i już na dobre jesteśmy w 2021 roku. Czas zatem nieco podsumować to, co się działo przez ten czas. W tym artykule przedstawiam najciekawsze newsy zebrane w naszej serii wiadomości i prasówek (znajdziesz je tutaj) wraz z podsumowaniem i wnioskami. Oczywiście punktem wspólnym wielu tematów będzie COVID-19, który w znaczący sposób

więcej...
Programy partnerskie dla e-commerce

Program partnerski – klucz do zwiększania sprzedaży w zamian za prowizję

Program partnerski to wirtualne miejsce w sieci, które umożliwia partnerską współpracę reklamodawców z wydawcami w modelu Cost Per Sale (prowizja od sprzedaży) lub Cost Per Lead (stała stawka za dostarczenie określonej akcji). Poniższy artykuł to kompendium wiedzy na temat programów partnerskich dla e-commerce. Dowiedz się co możesz zyskać, jakie są modele rozliczania w programach partnerskich i 

więcej...
Co się dzieje, gdy staniesz się ofiarą ataku SEO

Czym jest atak SEO i jak może wyglądać?

Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz, zapewne masz do czynienia z konkurencją. Rywalizowanie między sobą ceną, lepszymi usługami itd. to codzienność, jednak niektórzy są gotowi posunąć się do nielegalnych działań. Jednym z nich może być atak SEO (proceder znany także jako negatywne SEO).

więcej...
5 porad jak tworzyć evergreen content

5 porad jak tworzyć evergreen content

Czy chcesz mieć na swoim blogu wpis, który opublikujesz raz, a będzie zyskiwał dla Ciebie znaczący ruch przez kilka następnych lat? Domyślam się, że tak – dlatego musisz wiedzieć się, czym jest evergreen content oraz jak go tworzyć.

więcej...
Prasówka SEO/e-commerce

Prasówka SEO/e-commerce #29

W tej prasówce krótka wzmianka o Allegro, a reszta w zasadzie tylko o Google 😊 Spis treści A co zatem w tej prasówce? Rośnie popularność Allegro Lokalnie Allegro Lokalnie to serwis, który został uruchomiony w sierpniu 2019 roku. Stworzono go z myślą o osobach, które okazjonalnie sprzedają zwykle używane towary. Platforma stara się wyróżnić przede

więcej...