Dobre praktyki: obsługa klienta w agencji SEM

Pierwszą myślą, która nasuwa się w odpowiedzi na pytanie: “co jest najważniejsze dla klienta, który decyduje się na inwestowanie w marketing internetowy” zwykle będzie – EFEKTY. To prawda, ale często zapominamy o jeszcze jednym, bardzo ważnym elemencie. Oczywiście, wzrosty w projektach to to, czym może czarno na białym pochwalić się agencja, chociażby przedstawiając wykresy z

więcej...

Prasówka SEO/e-commerce #2

Kolejny tydzień, a więc i czas na kolejną prasówkę SEO/e-commerce. Koronawirus dalej wywiera coraz większy wpływ na rynek handlu internetowego, jak i marketingu w sieci. Z kolei Google wprowadza kolejne usprawnienia do swoich usług.

więcej...
Raport SEO 2019 dla E-commerce – Liderzy swoich branż3

Raport SEO 2019 dla E-commerce – Liderzy swoich branż

Który sklep internetowy pojawia się na pierwszej stronie w Google? Jaki przyciąga ruch z największej ilości słów kluczowych? I co najważniejsze – jakie sklepy internetowe w Polsce najczęściej odwiedzamy? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w corocznym raporcie MAYKO.

więcej...
Porady od Google na temat danych strukturalnych

Porady od Google na temat danych strukturalnych

W 2011 roku uruchomiono projekt Schema.org, który tworzy uniwersalny język kodowania dla fragmentów rozszerzonych. Dzięki tej inicjatywie umieszczanie na stronie danych strukturalnych różnego rodzaju jest bardziej ujednolicone. Z drugiej strony tylko mała część typów danych strukturalnych znajdujących się na Schema.org jest wymienionych w dokumentacjach pomocy dla programistów. Temat ten został poruszony na jednym z ostatnich

więcej...

Google Moja Firma – wszystko, co powinieneś wiedzieć o tym narzędziu

Aby zdobyć klientów przez Internet, musisz dbać o dobrą widoczność w sieci. Kluczem do sukcesu nie jest jedynie to, aby w ogóle zaistnieć w Google, ale by zdobyć stałą pozycję. W tym celu bardzo przydatne okazują się wszelkie serwisy, usługi i narzędzia, które pozwalają na stworzenie profilu przedsiębiorstwa dostarczającego o nim podstawowych informacji.

więcej...
Aktualizacja Google dotycząca wyróżnionych fragmentów z odpowiedzią – badanie wskazuje na zmiany, jakie miały miejsce

Aktualizacja Google dotycząca wyróżnionych fragmentów z odpowiedzią

22 stycznia Google wprowadziło ważną aktualizację. Otóż strony internetowe, które to pojawiały się w wyróżnionych fragmentach z odpowiedzią (featured snippets), nie będą zamieszczane po raz drugi w organicznych wynikach wyszukiwania (rzadko może jednak do tego dojść). Czy efekty wynikłe z wprowadzenia tej aktualizacji są już widoczne? Co jeszcze ważniejsze, czy owa zmiana w dużym stopniu

więcej...
Największe wzrostyspadki SEO – STYCZEŃ 2020

Największe wzrosty/spadki SEO – STYCZEŃ 2020

Początek nowego roku w branży SEO, to przede wszystkim duży update w algorytmie Google – przeczytasz o nim więcej tutaj https://marketingwsieci.pl/w-styczniu-google-wprowadzilo-wazny-core-update/. Sporo on namieszał w serpach Google, a wszystko wskazuje na to, że cały luty będzie równie ciekawy 🙂 Jak więc wyglądał pierwszy miesiąc 2020 roku w wynikach Google? Zapraszam do naszej analizy.

więcej...
Podsumowanie branży SEO w 2019 roku

Podsumowanie roku 2019 w Google i całej branży E-commerce. Poznaj najważniejsze aktualizacje i trendy kończącego się roku!

Ani się obejrzeć, a rok 2019 już zbliża się do końca. W branży SEO przez ten czas jak zwykle widzieliśmy kolejne aktualizacje od Google, które za każdym razem wzbudzały mniejsze lub większe emocje. Oprócz tego pojawiło się wiele badań i raportów, które wyjawiły ciekawe informacje na temat zachowań konsumentów w Internecie czy rozwoju pewnych praktyk.

więcej...