Programy partnerskie dla e-commerce

Program partnerski – klucz do zwiększania sprzedaży w zamian za prowizję

Program partnerski to wirtualne miejsce w sieci, które umożliwia partnerską współpracę reklamodawców z wydawcami w modelu Cost Per Sale (prowizja od sprzedaży) lub Cost Per Lead (stała stawka za dostarczenie określonej akcji). Poniższy artykuł to kompendium wiedzy na temat programów partnerskich dla e-commerce. Dowiedz się co możesz zyskać, jakie są modele rozliczania w programach partnerskich i 

więcej...
Pozycjonowanie konta na Instagramie – 5 przydatnych technik

Pozycjonowanie konta na Instagramie – 5 przydatnych technik

Instagram ma w sobie duży potencjał marketingowy, jeśli prowadzisz sklep internetowy. Jako że omawiana platforma jest oparta przede wszystkim o zdjęcia, świetnie sprawdzi się w bardziej „wizualnych” branżach jak odzież, wystrój wnętrz, kosmetyki itp. Jak zatem odpowiednio wypromować firmowe konto na Instagramie i zwiększyć dzięki niemu zyski? W tym artykule poznasz 5 przydatnych technik.

więcej...
7 działań, dzięki którym zwiększysz konwersje w swoim e-sklepie

7 działań, dzięki którym zwiększysz konwersje w swoim e-sklepie

Prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwiększyć sprzedaż online? Postaw na optymalizację konwersji, czyli działania, które mają ułatwić finalizację transakcji i zmniejszyć liczbę tzw. “porzuconych koszyków”, czyli wizyt w e-sklepie, które nie kończą się dokonaniem zakupu. Poznaj 7 działań, dzięki którym zwiększysz konwersje w swoim sklepie internetowym.

więcej...
Raport Shopera – jak zmieniły się płatności na rynku e-commerce

Raport Shopera – jak zmieniły się płatności na rynku e-commerce?

Jak zmieniły się płatności internetowe w ciągu ostatnich 5 lat w e-commerce? Jakie metody zyskały na popularności, a które odchodzą w zapomnienie? Na te i inne pytania w ciekawy sposób odpowiada nowy raport przygotowany przez Shopera pod nazwą Czym, jak i komu: Raport o metodach płatności w sklepach internetowych Shoper 2015-2020.

więcej...

Zrób krok milowy w rozwoju e-commerce. Odwiedź eTradeShow

III edycja targów i konferencji e-commerce eTradeShow odbędzie się 10 września 2020 na PGE Narodowym w Warszawie. To nie tylko pierwsza okazja do spotkania się z partnerami biznesowymi po lockdownie, ale także szereg profesjonalnych wykładów stworzonych po to, by rozwinąć sektor e-handlu.

więcej...
Google Moja Firma

Poradnik Google Moja Firma 2020 – optymalizacja wizytówki w Google Maps [AKTUALIZACJA]

Wizytówka w Google Moja Firma jest jedną z największych szans na bezpłatne zwiększenie widoczności Twojego biznesu w najpopularniejszej wyszukiwarce świata i świetnym uzupełnieniem pozycjonowania stron internetowych. Wciąż jednak wielu przedsiębiorców traktuje ten element po macoszemu, przez co tracą oni naprawdę spory potencjał na zdobycie nowych klientów. W poniższym poradniku znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące

więcej...