Podsumowanie miesiąca w e-commerce: październik 2021

Co działo się w branży e-commerce w październiku? W podsumowaniu tym dowiesz się o ostatnich najważniejszych wydarzeniach ze świata handlu. Oprócz tego znajdziesz tu przydatne informacje z ciekawych raportów oraz nowe porady z najlepszych źródeł, które pomogą Ci pozycjonować sklep.

więcej...

Jak uniknąć błędów SEO w e-commerce?

Prowadzenie ecommerce to trudna sztuka, która wymaga posiadania wiedzy z wielu obszarów – w tym przede wszystkim wiedzy o marketingu internetowym. Warto też wiedzieć, co potencjalnie może pójść nie tak, by w razie kłopotów móc stosunkowo szybko zareagować. Choć wychodzimy z założenia, że lepiej uczyć się cudzych błędach niż swoich, to zdajemy sobie sprawę z

więcej...

Czy warto optymalizować strony kategorii w sklepie internetowym?

W przypadku pozycjonowania sklepów internetowych zwykle dużą uwagę poświęca się stronom produktów. To w końcu one stanowią główną ofertę, do której sprzedawcy chcą przyciągnąć klientów. Sam asortyment jest jednak skategoryzowany według stron kategorii. Co z nimi? Czy warto skupić się na nich podczas pozycjonowania? Co warto mieć wtedy na uwadze? Tego dowiesz się z poniższego

więcej...

Podsumowanie miesiąca w e-commerce: wrzesień 2021

Co działo się w branży e-commerce we wrześniu? W podsumowaniu tym dowiesz się o ostatnich najważniejszych wydarzeniach ze świata handlu. Oprócz tego znajdziesz tu przydatne informacje z ciekawych raportów oraz nowe porady z najlepszych źródeł, które pomogą Ci pozycjonować sklep.

więcej...

ROI, ROAS czy ERS: jak mierzyć wynik kampanii reklamowych?

W czym kampanie PPC są podobne do gry w pokera? Podobieństwo upatruję w tym, że inwestowanie w reklamę (ale nie tylko) to sztuka wymagająca strategicznego myślenia, analizy trendów, zachowań społecznych oraz umiejętności szacowania niepewności związanej z danym przedsięwzięciem. Profesjonalne inwestowanie ma wiele wspólnego z zawodowa grą w pokera, bo opiera się na myśleniu w kategoriach

więcej...

Jak tworzyć skuteczne opisy produktów?

Opisy produktów mogą spędzać sen z powiek niejednemu copywriterowi, ale i właścicielowi sklepu internetowego. A nawet jeśli śpisz spokojnie, to musisz mieć świadomość, tego, jak istotną rolę w procesie zakupowym pełnią te podstawowe informacje o oferowanych produktach. Traktowanie opisów po macoszemu, a co gorsze zignorowanie samego procesu ich tworzenia może przynieść opłakane skutki – pod

więcej...

Podsumowanie miesiąca w e-commerce: sierpień 2021

Co działo się w branży e-commerce w sierpniu 2021? W podsumowaniu tym dowiesz się o ostatnich najważniejszych wydarzeniach ze świata handlu. Oprócz tego znajdziesz tu przydatne informacje z ciekawych raportów oraz nowe porady z najlepszych źródeł, które pomogą Ci pozycjonować sklep.

więcej...

Rola automatyzacji w customer experience

Jako właściciel firmy, chcesz mieć pewność, że oferowane przez Ciebie doświadczenie klienta tak dobre, jak to możliwe. To naturalne! Ale jak to osiągnąć? Z pomocą przychodzi automatyzacja! Z tego artykułu dowiesz się, jak automatyzacja może pomóc w obsłudze klienta i dlaczego stała się tak ważną częścią branży. 

więcej...

5 porad jak optymalizować zdjęcia pod SEO

W przypadku sklepów internetowych zdjęcia mają duże znaczenie. Stanowią jeden z głównych elementów, który pozwala zaprezentować Twoją ofertę. Z drugiej strony zajmują sporo miejsca na serwerze i wpływają na szybkość ładowania się stron.

więcej...

5 platform B2B e-commerce godnych polecenia

Prowadzenie sklepu internetowego to trudne przedsięwzięcie. Staje się ono jeszcze bardziej skomplikowane w przypadku handlu B2B. Z tego powodu potrzebujesz sprawdzonej platformy, która pomoże Ci prowadzić biznes.

więcej...
Rebranding strategiczny – jak robi to partnerGoogle, FOTC

Rebranding strategiczny – jak robi to partner Google, FOTC?

3 sierpnia poznaliśmy nową odsłonę marki Fly On The Cloud, czyli FOTC. Zmiana wizerunku tego kluczowego partnera Google Cloud w regionie CEE to dobry moment, aby zastanowić się, czym tak naprawdę jest rebranding, jak skutecznie go przeprowadzić i kiedy warto podjąć taką decyzję.

więcej...