marketplace czy sklep internetowy

Marketplace czy własny sklep internetowy?

Rozpoczynając sprzedaż w Internecie, musisz podjąć wiele decyzji. Liczba platform, nisz, produktów czy CMS-ów jest ogromna. W tym artykule przyjrzymy się jednak innej popularnej opcji, jaką jest marketplace.

więcej...
Raport SEO od Mayko - Liderzy ecommerce 2020

Liderzy e-commerce 2020: raport SEO od Mayko

Które sklepy poradziły sobie najlepiej w 2020 roku? Odpowiedź na to ważne pytanie znajdziesz w specjalnym raporcie SEO od Mayko.pl! Jak co roku przeanalizowaliśmy wyniki ponad 3 tysięcy polskich sklepów internetowych z różnych branż. Wyłoniliśmy TOP20 najlepszych e-commerce w 9 kategoriach. Sprawdź, które sklepy uzyskały największy ruch z bezpłatnych wyszukiwań Google w minionym roku!

więcej...
Podsumowanie SEO i e-commerce w 2020 roku

Podsumowanie SEO i e-commerce w 2020 roku

Rok 2020 za nami i już na dobre jesteśmy w 2021 roku. Czas zatem nieco podsumować to, co się działo przez ten czas. W tym artykule przedstawiam najciekawsze newsy zebrane w naszej serii wiadomości i prasówek (znajdziesz je tutaj) wraz z podsumowaniem i wnioskami. Oczywiście punktem wspólnym wielu tematów będzie COVID-19, który w znaczący sposób

więcej...
Programy partnerskie dla e-commerce

Program partnerski – klucz do zwiększania sprzedaży w zamian za prowizję

Program partnerski to wirtualne miejsce w sieci, które umożliwia partnerską współpracę reklamodawców z wydawcami w modelu Cost Per Sale (prowizja od sprzedaży) lub Cost Per Lead (stała stawka za dostarczenie określonej akcji). Poniższy artykuł to kompendium wiedzy na temat programów partnerskich dla e-commerce. Dowiedz się co możesz zyskać, jakie są modele rozliczania w programach partnerskich i 

więcej...
Pozycjonowanie konta na Instagramie – 5 przydatnych technik

Pozycjonowanie konta na Instagramie – 5 przydatnych technik

Instagram ma w sobie duży potencjał marketingowy, jeśli prowadzisz sklep internetowy. Jako że omawiana platforma jest oparta przede wszystkim o zdjęcia, świetnie sprawdzi się w bardziej „wizualnych” branżach jak odzież, wystrój wnętrz, kosmetyki itp. Jak zatem odpowiednio wypromować firmowe konto na Instagramie i zwiększyć dzięki niemu zyski? W tym artykule poznasz 5 przydatnych technik.

więcej...
7 działań, dzięki którym zwiększysz konwersje w swoim e-sklepie

7 działań, dzięki którym zwiększysz konwersje w swoim e-sklepie

Prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwiększyć sprzedaż online? Postaw na optymalizację konwersji, czyli działania, które mają ułatwić finalizację transakcji i zmniejszyć liczbę tzw. “porzuconych koszyków”, czyli wizyt w e-sklepie, które nie kończą się dokonaniem zakupu. Poznaj 7 działań, dzięki którym zwiększysz konwersje w swoim sklepie internetowym.

więcej...
Raport Shopera – jak zmieniły się płatności na rynku e-commerce

Raport Shopera – jak zmieniły się płatności na rynku e-commerce?

Jak zmieniły się płatności internetowe w ciągu ostatnich 5 lat w e-commerce? Jakie metody zyskały na popularności, a które odchodzą w zapomnienie? Na te i inne pytania w ciekawy sposób odpowiada nowy raport przygotowany przez Shopera pod nazwą Czym, jak i komu: Raport o metodach płatności w sklepach internetowych Shoper 2015-2020.

więcej...

Zrób krok milowy w rozwoju e-commerce. Odwiedź eTradeShow

III edycja targów i konferencji e-commerce eTradeShow odbędzie się 10 września 2020 na PGE Narodowym w Warszawie. To nie tylko pierwsza okazja do spotkania się z partnerami biznesowymi po lockdownie, ale także szereg profesjonalnych wykładów stworzonych po to, by rozwinąć sektor e-handlu.

więcej...