Google doradza w kwestii budowania stron AMP

Google doradza w kwestii budowania stron AMP

John Mueller przedstawił ostatnio kilka porad na temat tego, na co zwrócić uwagę, tworząc strony typu AMP. Sama dyskusja miała miejsce na forum Reddit. Właściciel strony spytał się, czy warto mieć stronę wyłącznie typu AMP, czy też dodać zwykłą wersję desktopową. Zastanawiał się, czy zapewni to dodatkowe korzyści.

więcej...
Czy Google błędnie ocenia kanoniczne URL

Czy Google błędnie ocenia kanoniczne URL?

Pod koniec grudnia 2018 roku na Google Webmaster Help rozgorzała pewna dyskusja. Otóż jeden z webmasterów zgłosił, że jedna z jego witryn straciła z indeksu setki stron w ciągu jednego tygodnia. Zauważył też, że Google skojarzyło jedno URL z kompletnie niepowiązanym kanonicznym URL, co według niego miało być przyczyną problemu.

więcej...
Google opublikowało poradnik na temat tego jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce

Google opublikowało poradnik na temat tego jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce

Google opublikowało e-book liczący sobie 108 stron. Zawarto w nim mnóstwo porad odnośnie do tego, jak zwiększyć sprzedaż w sklepach internetowych – wszystko poparte dokładnymi testami A/B oraz ciekawymi case studies. Znajdziemy tutaj mnóstwo odnośników do innych przydatnych źródeł informacji. Każda strona tego darmowego e-booka jest na wagę złota.

więcej...
Badanie zdaje się wskazywać, że Google analizuje nasze działania nawet po wylogo

Google analizuje nasze działania nawet po wylogowaniu z konta?

Każdy wie, że Google przechowuje i przetwarza mnóstwo danych jego użytkowników. Przykładem mogą być spersonalizowane wyniki wyszukiwania oparte o różne czynniki oraz zachowania użytkowników wyszukiwarki. Ostatnio przeprowadzony przez DuckDuckGo test zwrócił uwagę, że wyniki wyszukiwania nawet w trybie incognito dalej w pewien sposób są spersonalizowane.

więcej...
Czy w ostatnim czasie miał miejsce Halloween Update

Czy w ostatnim czasie miał miejsce Halloween Update?

Na początku tego miesiąca na forum WebmasterWorld rozpoczęła się dyskusja odnośnie do tego, czy w okolicach Halloween, czyli 31 października, nie miała miejsce większa aktualizacja algorytmu Google. Członkowie forum zaczęli zwracać uwagę na zmiany, jakie dostrzegali w pozycjach swoich stron. Również inne osoby z branży SEO zaczęły wysuwać różne skargi. Niektóre z nich wrzucano nawet

więcej...
Darmowa wycena