Nowe badanie ujawnia ciekawe szczegóły na temat zachowań kupujących online podczas Black Friday

Nowe badanie ujawnia ciekawe zachowania podczas Black Friday

Sprzedawcy internetowi muszą sprostać wysokim wymaganiom klientów, jeśli chcą zyskać na jednym z najgorętszych okresów sprzedażowych w roku. W przeciwnym wypadku potencjalni kupujący szybko przejdą do konkurencji. Jest to jeden z wniosków, jaki znajdziemy w raporcie opublikowanym przez Quantum Metric pod tytułem Unpacking Black Friday: Pairing consumer expectations with past behavior.

więcej...
Google wprowadza funkcję „kluczowe momenty w video”

Google wprowadza funkcję „kluczowe momenty w video”

Google często przedstawia w wynikach wyszukiwania video z YouTube. To w sumie nic dziwnego, gdyż wiele materiałów zamieszczanych na tej platformie odznacza się wysoką jakością. Niedawno jednak została wprowadzona nowa funkcja, która pozwoli dokładniej określić zawartość materiału, widząc go jeszcze w SERP-ach.

więcej...
Allegro pozwala zapłacić za zakupy 30 dni później

Allegro pozwala zapłacić za zakupy 30 dni później

Allegro wprowadziło sposób płatności Allegro Zapłać Później. Pozwala on kupującym dokonać zapłaty za zakupione produkty do 30 dni po ich zamówieniu. Nowa metoda została zaprojektowana we współpracy z fintechem PayPo. Allegro Zapłać Później – jak działa? Oto najważniejsze informacje odnośnie do nowej usługi: Termin zapłaty Odłożenie zapłaty do 30 dni po złożeniu zamówienia nie wiąże

więcej...
Google promuje oryginalne źródła informacji

Google stawia na oryginalne źródła informacji

Fake newsy od dłuższego czasu zalewają Internet, dlatego najwięksi gracze na rynku postanowili wypowiedzieć im wojnę i zrobić wszystko, by zminimalizować to zjawisko. W 2018 roku Google zapowiedział, że przeznaczy kilkaset mln dolarów na samą walkę z fake newsami w sieci. Teraz gigant z Mountain View robi kolejny krok – zmienia algorytm wyszukiwarki, by zwiększyć

więcej...
Google wprowadza nowe atrybuty linków

Google wprowadza nowe atrybuty linków

W 2005 roku Google wprowadził atrybut “nofollow”, którym oznaczane są linki sponsorowane, komentarze na forach czy blogach. Powstał, by walczyć ze spamem. Teraz, po prawie 15 latach nadchodzi nowe! Google wprowadza 2 nowe atrybuty!

więcej...
Google wprowadza metrykę względnej konwersji na mobile

Google wprowadza metrykę względnej konwersji na mobile

O tym, że warto mierzyć oraz optymalizować konwersje mobile i desktop w sumie wie każdy. Jednak Google w ostatnim czasie zachęca także do mierzenia tzw. względnej konwersji na mobile (Relative Mobile Conversion Rate). Skąd się wzięło to pojęcie i na czym polega?

więcej...