Case study wzrosty i spadki codziennością SEOwca. W MAYKO szukamy rozwiązań, a nie problemów!

Case study – sezonowość asortymentu a SEO, czyli jak udało się nam z tym zmierzyć!

Pozycjonowanie tego sklepu internetowego z branży ogrodniczej to historia pełna emocji tych złych i tych dobrych. Projekt w pierwszym odczuciu wydawał się bardzo obiecujący i „bezproblemowy”: obiecujący – potencjał sklepu jest bardzo duży, ale gdy robiliśmy audyt i rozpoczynaliśmy SEO nie był wykorzystany (i tutaj zadanie dla nas, aby dobrze go pokierować), „bezproblemowy” – audyt

więcej...
Poczta Polska chce zangażować się w obsługę e-commerce

Poczta Polska chce zaangażować się w obsługę e-commerce

Jak podaje Statista Digital Market Outlook, Polska zajmuje 13 miejsce, jeśli chodzi o najszybciej rozwijające się rynki handlu internetowego. Większość transakcji e-commerce generuje także konieczność zrealizowania wysyłki produktu, co prowadzi do większego zapotrzebowania na usługi kurierskie. Widząc takie trendy, Poczta Polska chce przestawić się na obsługę e-commerce.

więcej...
Największe wzrostyspadki SEO – PAŹDZIERNIK 2019

Największe wzrosty/spadki SEO – PAŹDZIERNIK 2019

Październikowa analiza wyników Google gotowa. W tej edycji dodaliśmy do analizy ponad 100 nowych domen sklepów internetowych! Nastąpiły również drobne zmiany związane z kategoriami – niektóre z nich mają nowe nazewnictwo, a co za tym idzie, część domen została przydzielona do nowych kategorii. Zapraszam do lektury.

więcej...
Co powinieneś wiedzieć o headless e-commerce

Co powinieneś wiedzieć o headless e-commerce?

W ostatnich latach konsumenci wymagają coraz bardziej unikalnego i dostosowanego do nich doświadczenia zakupowego w wykorzystywanych przez siebie kanałach. Z racji tego, że ścieżka zakupowa obejmuje coraz więcej elementów (jak e-mailing, media społecznościowe, Internet Rzeczy itp.), stworzenie spójnej i jakościowej drogi jest coraz trudniejsze.

więcej...
Carrefour inwestuje w możliwość robienia zakupów spożywczych przez Internet

Carrefour inwestuje w możliwość robienia zakupów spożywczych przez Internet

Carrefour inwestuje w e-grocery. Sieć popularnych sklepów poszerza zasięg zakupycodzienne.carrefour.pl oraz uruchamia dostawę produktów kurierem. Jak, co, kiedy i gdzie? Już wcześniej na początku tego roku Carrefour otworzył e-sklepy w Warszawie, Krakowie i Katowicach. Teraz podejmuje kolejne kroki w ekspansji na Śląsk, która będzie dotyczyć mieszkańców Siemianowic Śląskich, Czeladzi, Chorzowa oraz Sosnowca. Asortyment obejmuje ponad

więcej...
O czym pisać na blogu e-commerce 12 przydatnych pomysłów

O czym pisać na blogu e-commerce? 12 przydatnych pomysłów

Prowadzenie bloga firmowego jest wskazane nie tylko w przypadku usługowych firm, ale przyniesie także wiele korzyści sklepom internetowym. Taka platforma przyczynia się do lepszego SEO, pozwala w długofalowej perspektywie zdobywać wiernych klientów poprzez content marketing, jak i pomaga w budowaniu wizerunku firmy. O czym zatem pisać na takim blogu e-commerce, aby przyciągać klientów i nie

więcej...
Nowe badanie ujawnia ciekawe szczegóły na temat zachowań kupujących online podczas Black Friday

Nowe badanie ujawnia ciekawe zachowania podczas Black Friday

Sprzedawcy internetowi muszą sprostać wysokim wymaganiom klientów, jeśli chcą zyskać na jednym z najgorętszych okresów sprzedażowych w roku. W przeciwnym wypadku potencjalni kupujący szybko przejdą do konkurencji. Jest to jeden z wniosków, jaki znajdziemy w raporcie opublikowanym przez Quantum Metric pod tytułem Unpacking Black Friday: Pairing consumer expectations with past behavior.

więcej...
Największe wzrostyspadki SEO – WRZESIEŃ 2019

Największe wzrosty/spadki SEO – WRZESIEŃ 2019

We wrześniu sporo się działo 🔥 Po pierwsze, informacja że po prawie 15 latach Google wprowadza 2 nowe atrybuty linków, po drugie, wdrożenie aktualizacji algorytmu „September 2019 Core Update”. Przyznajcie, dawno tak ciekawie nie było 🙂 Tymczasem, nasza comiesięczna analiza wyników Google gotowa. Zobaczmy które serwisy zanotowały wzrosty, a które spadki SEO we wrześniu.

więcej...